Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettefterlyses-släktingar-till-din-hund
Läst 2065 ggr
[alena]
0

Känner nån Tash?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tash är min Azlan och Hopis Amiras kull bror.  Dom är födda 26/12-05 i Gävle. Pappa Afghan kallades för Rednex och mamma Piaff är Saluki.

Både Azlan och Tash blev såld som Valpar till Umeå (eller om det var Luleå kanske). Dom bodde där i ca en vecka men funkade inte med en annan hund i det hushållet, så köpet gick tillbaka. Tack vare det fick jag min älskade Azlan! Tash såldes till en familj i Hudiksvall, men blev omplacerad pga. husses allergi och jag tror att han hamnade i Härnösand.

Bilden är på Azlan och Tash när de var Valpar. Tash ärtill höger med mörkare nos och vita strumpor. Vore kul om nån vet något om honom.

[Forest]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hoppas du får napp :) Himma gulligt kort på bröderna Glad

idaspiik
1

Hej, alldeles riktigt att han hamnade i Härnösand.Vi köpte honom  från en familj i Hudiksvall.En underbar hund som har blivit en ögonsten för oss.Det skulle vara jätteroligt om vi kunde hålla kontakt  och kanske kunna träffas någon gång.Roligt att få se en bild på våra hundar som Valpar.Du kan nå oss på idaforsstrom@hotmail.com.Häls. Tash,Barbro,Ida och Mats i Härnösand.

[Forest]
2

2 jag skulle även skicka PM till TS :) Himmla roligt att du hitta hit o denna tråd med :) Hoppas ni kan hålla kontakten låter verkligen som att lilla Tash har hittat ett hem där han är älskad. PS vi gillar oxå se bilder på hundar Flört

[alena]
0

Japp! Jätteroligt att hitta Tash igen. Vi har ju funderat hur det blev med honom.

Tash är nog inte så liten längre.. dom fyllde 6år i julas.

[alena]
0

Fick tillbaka mailet jag skickade, men jag skickade en vänförfrågan på facebook!