Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etiketthundträffar
Läst 2267 ggr
[toftaholmskaniner]
0

Hundträffar.se

Besök vår hemsida och följ med på hundträffar för alla hundraser och människor! Vi gör många olika aktiviteter, från lydnadsträning till bus i hundrastgård!

www.hundträffar.se

Emel
0

Länken fungerar inte?

Hallå! ibland tror folk att mina inlägg inte är seriösa. Det är seriösa inlägg, skulle inte driva med er. Kram

[toftaholmskaniner]
0

Jo den funkar för mig…

www.hundträffar.se är adressen annars :)

Emel
0

Den länken fungerade, tack (:

Hallå! ibland tror folk att mina inlägg inte är seriösa. Det är seriösa inlägg, skulle inte driva med er. Kram

TjockaBerta
0

Bara Skåne :-(

>>>Malum domesticum<<<

[toftaholmskaniner]
1

Bättre än inget :)

Frida B
0

läste att alla raser är välkomna… STOR tummen upp för det! inte många som låter bullhundar och liknande vara där, så tummen upp för er! synd bara att jag bor i gbg, inte i skåne :/

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

[toftaholmskaniner]
1

Ja alla är välkomna! Vi har amerikanska bulldoggar, importerade pitbullar och amstaffar och helt åt andra håller chihuahua, tibbe, små blandraser. Alla ägare har eget ansvar och känner sin hund bäst, det har aldrig varit något problem under de två åren vi hållt igång :) När vi har bus i rastgården så brukar de stora leka med stora och små med små och det funkar jättebra!

Fridaaaa
0

Länken högst upp fungerar med ;)

Trevlig sida! :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

idaah
1

Åh så kul, jag bor ju i Skåne :) Så ska absolut gå in på er hemsida och kolla. Glad

Mvh Ida med djuren!

Medarbetare på blandrashundar.ifokus

[toftaholmskaniner]
0

Fullt med aktiviteter!