God lördag 10/3 -12
God lördag på er!
Är jättetrött idag av någon anledning, vet ej riktigt varför.
Men vi är hundvakter igen, då svärmor är på sjukhuset pga dubbelsidig lunginflammation och proppar i lungorna. Så vi har deras lilla papillon igen, Chili :)
Plus att vi åker bort och ger deras kaniner & marsvin mat & vatten för att avlasta hennes man som inte är så haj på marsvin och kaniner ;)
Varit ute några timmar idag i vackra vädret och busat med hundarna och lite annat roligt. Ikväll blir det lördagsmys. Vet dock inte vad vi ska titta på då melodifestivalen inte direkt är bra trots att det är final, nästan bara Dead By April som är bra ;) hehe
Ha en fortsatt trevlig lördag!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Av ren tradition blir det att se melodifestivalen ikväll (ser endast finalen ej delfinalerna).
Har varit på styrelseutbildning mellan kl 9 - 15 idag vilket innebär korvstoppning av information så är helt slut just nu, men det var ett härligt gäng som deltog så hade iallafall väldigt trevligt 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
För oss blir det melodifestivalen, men kommer troligtvis hålla för öronen då Ranelid sjunger…
Hejjar på Dead By April jag! Men Danny eller Loreen får också vinna om det skulle vara så
Annars har det inte hänt så jätte mycket idag.. Hundarna är helt slut efter att ha åkt tåg och sprungit på ängen.. 
#2 Hejar med på Dead By April! Typ dem enda som är bra…
Gör som #1, ser finalen, men aldrig delfinalerna… och efter att ha sett uppdrag granskning känns det nästan som att jag ska lägga ner även final-tittandet…
Men… så får det bli i alla fall. Ett glas rött och melodifestivalen :)

Så vad tycker ni om resultatet? Vann rätt låt?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Mja, alltså om man tänker på att den här låten ska tävla mot massor av andra från olika länder, så var det rätt som gick vidare.
Men jag tycker Danny kunde ha gått vidare lika väl.
Rätt låt vann lugnt!
#5 Nej usch! Dead By April hejjade jag på! Typ enda bra låten hehe
Ja helt rätt låt vann! :) Fast dom allra flesta var helt okej.