Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettallmänt
Läst 2325 ggr
Michaela-N
0

Inga syskon funna alltså :(

Tänkte ta tag i detta och försöka leta upp Hugos två försvunna kullsystrar, utan resultat. I en dryg timme letade jag på JBV efter blandrastikar födda 2010-04-26, blev jätteglad när jag hittade en som passade in, frågade om det möjligtvis var en yorkie/papillon hon hade, sen när jag fick se en bild på hennes hund så insåg jag att det absolut inte var Hugos syster hehe. En amstaff-blandis tror jag det var.

Har inte hittat fler, och nu ger jag upp… vad nedstämd jag blev nu Gråter Jag som hade sett fram emot att få se hur Hugos systrar skulle se ut, vore ju så himla häftigt! Men jag får nöja mig med min pajas och hans bror tror jag.

[hyperiion]
1

Personen som sålde honom måste väl veta vilka som köpt?

Michaela-N
0

#1 Jag är inte dum Flört men det är inte så lätt

Royalz
0

Kan du länka dit man söker?

[Forest]
0

Trist att du inte kan hitta systern, det kan vara så att ägaren inte regat in henne som man ska göra :-(

Michaela-N
0

Jag hittar inte någon av syskonen faktiskt, men jag är säker på att de är registrerade i JBV.

MaaariaS
0

sätter en tass här då jag gärna vill hitta Max syskon och vill veta hur det går för TSGlad

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

[Forest]
0

7 här kan du se hur du gör, har du tur kan du hitta syskon. jag skrev det i mitt första inlägg 6 hur jag har gjort och 8 tar upp vart du söker på jbv Flört http://hundar.ifokus.se/discussions/4f3c31e9d3b4fd7442005a57-hitta-ratt-pa-syskon

Michaela-N
0

Står även i inlägg 4 i den här tråden ;)

MaaariaS
0

#8 Tack så mycket.

#9 Japps såg detGlad

[Forest]
0

9 mjo men jag såg inte den fören jag skrevit mitt men iaf man kan ta bort de sista nr i hundens chipnr för att på så vis hitta syskon. Flört

MaaariaS
0

Jag sökte på sidan och jag hittade 1 till hund med samma nr problemet är att denna hund står fel födelse datum än den jag fått.Så jag får se vad som händer nuGlad

[Forest]
0

12 skiljer det mycket på hundarnas födelsedatum? Det skiljde på Chanels o 2 andra syskon oxå 1 stämde in men de andra två hade någ köpt äldre Valpar så de hade 2 veckor fel

MaaariaS
0

#13 Det skiljer tre dagar på dom.Men jag hoppas att det är ett syskon och att jag får nått mail från jordbruksverket, för det stod inget namn på ägaren tyvärr.

MaaariaS
0

Det var en bror till Max jag hittade.Jag ringde till jordbruksverket och sa tång id och fick både namn och telefonnr till kvinnan som äger hans brorGlad

Michaela-N
0

#15 vad kul! Ringde du dit också?

MaaariaS
0

#15 Ja det gjorde jag och nu har jag fått reda på ännu mer.Den jag trodde var en kull bror, är ett halvsyskon,men jag har pratat med en annan tjej och hon har Max kullsyster.Fick inte tag på alla men en ska höra av sej om exakta födelsedatum så vet jag om det är en halv eller helsyster till.En av dom jag ringde har inte svarat än.

[Forest]
0

17 vad roligt Kyss