13 pudlar letar nya hem
Stackars små pudlar, de letar nya hem o jag hoppas att de får bra hem o den skötsel o vård de behöver. Se länk http://www.expressen.se/kvp/sokes-hem-till-13-dvargpudlar/
MODERATOR EDIT: OBS! Gammal annons!
Stackars hundar, hoppas innerligt att alla hittar hem inom två veckor!
Usch och fy! Jag skulle ringa och ta hem på en gång, permanent eller tillfälligt, om jag inte bodde där jag nu bor. Håller tummarna för att de finner ett bra, livslångt hem där de kan få må bra för resten av sina liv.
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
stackarna :( men om dom vill ha bra hem ät dom tycker jag inte dom bara kan ta två veckor åt 13 hundar… minst 4 veckor, men hoppas verkligen för hundarnas skull att snälla människor tar hand om dessa stackars hundar. om jag hade haft möjlighet hade jag tatt en eller till och med två, då jag är van vid pudel, och vet hur dom ska skötas men tyvärr kan vi inte det… :(
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Hade jag inte redan haft två hade jag gärna tagit emot någon av dem. :( Förstår inte hur kvinnan kunde få behålla 5 st när 10 st var i så dåligt skick att de fick avlivas. 5 hundar för en 76 åring låter mycket också.
Hälsningar Olivia
Titta gärna in på min blogg
4 håller med hon skulle inte få ha mer än 2 men kanske var det de äldre hon behöll med? Tragist detta iaf. Jag hade tagit gärna 2 st om jag hade haft tid men mina tjejer behöver all hundtid. Nu tror jag inte dessa är så grymt krävande men iaf det kostar o det tar tid hur man än gör. Hoppas bara de får bra varma hem där det får det riktigt bra även dessa äldre hundar kan ha flera år kvar, och ofta får man så mycket mer tillbaka av djur som vart misskötta.
Du har möjligtvis inte sett att Artikeln är från 2008? 
Jag hoppas att hundarna fick goda hem i alla fall <3 =)
6 oj haha ne
såg bara datumet haha då får vi hoppas att alla fick nya bra hem 
#7 Haha, jag tyckte nämligen att jag läst den innan, så kikade jag o visst var det den 
Men man får ju hoppas på att alla hundar fick fina hem =)