Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etiketthundfoton-filmklipp
Läst 1212 ggr
[Vargnatt-]
0

Skillnaden

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I morgon blir Nitro 6 månader om jag minns datumet rätt, jag satt och tittade igenom lite bilder på honom från när han nyss kommit till mamma och nyare bilder.

Tycker det är så roligt att se vilken skillnad det blivit på honom så jag gjorde ett enkelt kollage och tänkte visa här Glad

Fridaaaa
1

Skillnad ja! Men lika söt nu som då ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

lizaohman
0

Vojme, vicket charmtroll, särskilt med ett öra upp och ett ned Skrattande

[Forest]
0

Oj vilken skillnad sicken sötboll som liten valp med bråkiga öron Glad Han har verkligen fått fin färg nu är han bara 6 månader? Väldigt fin är han nu hur mår han idag? Är benet helt återställt sen den gick urled?

[Vargnatt-]
0

#1 Haha ja och lika full av energi nu som då Skrattande

#2 Visst ser det sött ut Glad Hans öron åker lite hur som helst Tungan ute

#3 Haha ja de där öronen åker upp så fort han sätter sig och tittar uppåt eller om det blåser ute, ser helgalet ut ibland Glad
Ja 6 månader är han nu Glad Han mår bra nu. Går med tratt för stygnen på magen men de ska han ta bort i morgon och benet går han normalt på nu så det verkar vara fint det också Glad Han ska på återbesök för benet nästa vecka så då får vi veta säkert hur det är.

[Forest]
0

4 Hoppas allt går bra med honom och att han håller sig ifrån vetrinären ett tag nu :) Du får visa bild även sen när han är mer vuxen kan vara roligt o se för han kanske ändras lite tills dess med :)

[Vargnatt-]
0

#5 Ja det hoppas jag också att han gör nu, tycker att han har varit där nog för några år! :)
Det ska jag göra, han hinner säkert ändra sig lite mer :)

[Nooway]
0

Men jisses vilken charmknutte, hur söt får man bli egentligen :)