Lite skryt ;)
Måste bara få skryta lite om min pojke, som i övrigt kan vara ganska jobbig just nu (7 månader som han är).
Har i veckan börjat försöka lära in slalom mellan mina ben, och nu sitter det perfekt :D Bara jag sätter ut ena benet framför det andra (ganska stor rörelse då han väger snart 30 kg..) så är han där direkt och smiter igenom, och nu kan han också göra en serie på ca 4-5 "genomgångar".
Som om jag inte var nog stolt över det provade jag nu på promenaden att släppa lös honom och hålla kvar hans fokus på mig och då göra lite slalom på gångvägen. Och jajjemen, 100% fokus och en jätte glad Nalle som tyckte att det var ju jätte kul och hur lätt som helst :P
Ganska bra för en liten pojke som annars är helt fokuserad på kissfläckar och andra människor och hundar på promenaderna :P Känns som att det finns lite hopp för min svammel-pojke iallafall även om man ofta får ta 10 djupa andetag ute :)
Ska försöka filma hans slalom när husse är hemma imorgon!

Klart du får skryta hur mycket som hellst då ni är så duktiga 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Härligt :D
Klart man får skryta lite ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Väldigt roligt o höra att han är så snabblärd o smart, tycker som de andra att man ska faktist skryta lite om man är stolt jag hade vart jätte stolt om jag våre du
Söt är han med