Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettallmänt
Läst 2399 ggr
Catta-
0

Konstiga annonser?

Vad är den konstigaste annons du har kommit över?

Satt och tittade på blandrashundar idag och hittade Kinesisk nakenhund/papillon. Längts ner på annonsen står det att dom kan tänka sig att ev byta(en valp antar jag då) mot en liten diesel bil.

Har aldrig varit om det förut att säljarna kan tänka sig att byta valparna mot prylar. Verkar helskumt..

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

Banankaka320
0

En annons om sin tonåring ;) xD fast de var skämt. Såg en nyligen som ville byta sin hundvalp (egen uppfödd) mot en kisse

[Forest]
0

jag har sett delbetalning med något roligt som dator,tv-spel Förvånad va inte alls så längesen jag såg det. Obestämd

TjockaBerta
1

Det här är det konstigaste jag någonsin läst. Hittat på Blocket.

"Jag måste tyvärr sälja min hund eftersom jag har en liten flicka börjar nu lära sig att gå och jag kan inte tittade hela tiden eftersom min dotter gillar dra hunden från svansen av denna anledning vill jag sälja hunden. hon är 2år. Hunden är mycket rent och upprätthålla renligheten i huset om sin import för att spela kommer att spela, och att sin import för att sitta orörlig kommer att sitta utan att flytta. Om du har intresse kontakta mig"

Eeehhhh???

>>>Malum domesticum<<<

Catta-
0

#3 Haha fattar inte hälften av den anonsen xD Fattar typ att hon vil sälja hunden för att hennes dotter tar all uppmärksamhet just nu och drar hunden i svansen? Men resten..

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

Michaela-N
0

#3 Google translate?

http://www.bestofblocket.se/

TjockaBerta
0

Javisst, google translate rakt av. Skrattande

>>>Malum domesticum<<<