God dag 1 februari 2012
Inne i februari månad. Jisses vad tiden går fort! :)
-7 grader visar våran termometer, brr…Lite för kallt för min smak ;) Läntar till sommaren och värmen!
Vad har ni för planer idag?
Jag & Lillan ska upp en sväng i skogen är det tänkt, och sedan kloklippning och klippa bort lite päls mellan tassarna då det lätt fastnar små "snöbollar" där under nu :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Goddagens!
Fusk med "bara" -7, här har vi -15 just nu och -18 när jag var och hämtade provrör hos läkarn imorse.
Idag ska vi bara försöka få urinrov på vår 10mån dotter, efter det ska vi ut och leka i snön, hunden ska få dra pulka med

I morse var det ca -17, nu är det -22,4 så idag har det inte alls kännst varmt att jobba i stallet, speciellt inte att ge hö i hagarna *burr*
Nu blir det strax en varm dusch för att få tillbaka lite värme i kroppen och sedan krypa ner under täcket och vila en stund så kanske jag lyckas få nått gjort här hemma sedan, nu är jag då alldeles för trött.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Hejhej!
Idag har det inte varit så kallt, cirka -3. Köpt nya skor, underställ, strumpor o vantar. I helgen blir det kalas för Lexie som imorgon (2/2) blir 1 år!
Då kommer sheltievännerna hit över helgen o i helgen blir det träning, lek, gott och sheltiemys!
Kallt har det varit "igår"… Har råpluggat hela dagen så husse har fått vara ensam hundägare idag ;) Men det är han nöjd med, husse är roligare :P Imorgon (idag) när plugget är klart ska vi avnjuta en lång promenad ut på isen och springa runt som galningar :D