God förmiddag 26:e januari
Den här dagen började ju bra. Inte. Hade förväntat mig lite sovmorgon idag, inte allt för länge eftersom hunden måste ut, men till 10 i alla fall.
Men nej, här blir man väckt 7:30 av städerskorna som vill städa i mitt rum. Motvilligt drar jag mig upp ur min säng skön som en bädd av bomull. Tusan också.
Klär på mig, öpnnar dörren, och möts av en vindpust innehållande ton av snö. Ångrade att jag ens hade gått upp. Torkar av mig och släpar med mig hunden ut. Efter en bit märker jag att jag glömt bajspåsar. Arga blickar från grannarna. Går en runda. Kommer in. Ska lägga mig i sängen igen. O precis när jag lagt mig så knackar det på dörren. Då var det dammsugaren.
Vi får hoppas att resten av dagen blir bättre. Ingen aning om vad jag ska hitta på idag. Först tänkte jag ha en slapp-dag, men den blev ju förstörd tyvärr. Nu tänkte jag att jag skulle ha en heldag med Hugo, gå jättelångpromenader o leka i parken o träna o så, men det känner jag inte för. Vet inte alls vad jag ska göra. Får väl antagligen sitta vid iFokus hela dagen tror jag
Nä men, jag ska i alla fall vara ute 3 timmar idag. Det har jag bestämt.
Och ni?
God eftermiddag
Tänkte precis skriva en sådan här tråd haha
Varit och jobba hela dagen, roligt :)
Nu blir det lugn & ro, ska iväg hela dagen imorgon och hela dagen på lördag (marsvinsutställning på lördag) :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.