Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: presentation-av-hundar-medlemmar
Läst 1344 ggr
[Vargöga]
0

Blandisen Emilia

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår var jag och tittade på en liten blandis. En chihuahua och phalene blandning. Hon är runt 10 veckor gammal. Hur söt som helst. Hade tyvärr bara en mobilkamera med mig så bilderna är inte så jättebra.

Fridaaaa
0

Vad söt :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Vargöga]
0

Tack. Hon är jättesöt. :)

AnneN
0

Vilken liten sötnos Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Forest]
0

Åh vilken liten sötsak :) Ska du köpa henne eller har du köpt henne? Nästan lite farlig att åka o titta på Valpar, själv åkte vi o bara titta oxå o fick med oss våran Donna fast hon var 5 mån gammal så kunde man inte motstå henne Flört

[Vargöga]
0

Jag skall köpa henne. Hon har inte fått "sista" besiktningen än så därför dröjer det lite innan jag får henne.

Tack alla. Skrattande

[Forest]
0

5 grattis! jätte söt du får bjuda på många bilder sen på henne Glad

[Vargöga]
2

Ja det kommer jag att göra. Har en ny schyst kamera så det borde kunna ordnas. :P

[Vargöga]
0

Det blev inte den hunden. Många sa att den uppfödaren inte var en bra sådan.

[Forest]
0

9 okej hoppas du hittar hund som är från bra uppfödare :)

[Vargöga]
0

Ja det hoppas jag med. Min mamma tycker att jag skall skaffa en dvärgpudel istället. Hihi.

[Forest]
2

11, vart bor ni i vilket län? Om ni letar efter renrasig dvpudel så kan jag rek denna uppfödare http://vovve.info/emoeke/Varaagilitypudlar.htm Enja som vi har på foder min avatarbild ska bli mamma i år Flört Och hon ska även få halvsyskon så vill man ha en glad liten arbetsvillig dvpudel så kan jag varmt rek denna uppfödare :)