Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 819 ggr
Fridaaaa
0

God dag 14/1 -12

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag skiner solen, härligt.
Dock ligger det på nollan men gör inget :)
Lillan började löpa för 2 dagar sedan, så hon är lite trotsig just nu ;)
Och hon gillar inte att ha kalsonger på sig! haha :=D

Ha en fortsatt trevlig lördag

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

deleteduser
0

Blev det fel bild eller löper ditt marsvin? Flört

Fridaaaa
0

#1 Vem har sagt att jag skulle lägga upp på hunden? :) Det är en "ot-tråd" så då kan man lägga upp vilken bild man vill :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

deleteduser
0

#2 Hehe märkte inte det…. Sorrry Flört

AnneN
0

Här har vi nyss ätit frunch (sov länge) och ska strax ut en kort sväng med Velvet som nu har strikt koppelvila pga hälta och svullet framben efter att hon och kompisens hund rök ihop i onsdags (kompisens hund gillar inte andra hundar och de fångade en boll samtidigt).

I övrigt så ska jag försöka få någon kompis med mig på stan för jag behöver nya jeans och det är sååå tråkigt att gå på stan själv!

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anibaz
1

Här blåser det som sjutton och är kallt. Vi har varit ute och hundarna har fått leta frukost över fotbollsplanen. Hoppas på att det slutar blåsa så man kan ta en långpromenad innan det blir mörkt.

Klossträning + trickträning står på schemat idag.

Maja2
0

Här har vi -10 och sol idag, supervackert :)  Hyfsat med snö åxå.

TjockaBerta
0

Det blåser jättemycket och är några minusgrader. Ett tunt snötäcke ligger på marken så det blir ljust. Men det bästa är att man kommer hem med en ren hund efter promenaden. Inget slask.

>>>Malum domesticum<<<

SyntHare
0

#6 Åh vad mysigt det ser ut! Saknar verkligen snön! Här i småland har vi knappt haft något alls denna vintern (känns mer som höst). Men det har i alla fall varit soligt och någon minusgrad idag, bättre än regnrusket vi brukar ha!

Fina vovvar också! Glad