Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: beteende
Läst 3730 ggr
Fejhn
1

plötsligt börjat gömma ben..

Min hund har plötsligt börjat pyssla och gömma sina ben väldigt mkt. grejar med dom flera gånger per dag. Han bäddar ner dom i soffan och i hörn, tillexempel så gömde han ett ben i ett tomt rum som skulle renoveras, "bäddade" med luft och pysslade väldigt engagerat.. haha.

nån som har en aning om varför han börjat med det nu? han har aldrig gjort såhär förrut.

jag gjorde upp en eld för dig, nu brinner hela skogen.

AnneN
0

Ingen aning om varför han börjat med det om han inte gjort så förr… Hade det varit en tik hade det kunnat vara skendräktighet, men det funkar ju inte på en hane.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Forest]
0

Hur gammal är han? Då jag är uppväxt med en pudel som efter han var magiska 2 år börja med gömma sina ben leksaker mm han grävde ofta ner det ute i något land då han hade fri tillgång till vara ute mer eller mindre. Så råka man gå för nära så var han snabb på gräva fram det om han nu var ute, annars kunde jag hitta allt möjligt ute när jag rensa i landen. Hitta min ena kära gosedjur en gång i ett land, då fick mamma skäll av mig att han fick ta ut den o gräva ner den. Tungan ute Rosa som den kossan hette fick begravas i en låda utan att Bamse viste om vart hon fick vila, han var värsta tjuven o stal bara mina saker.