gömmer maten, varför ?
Min sambo gav våran hund en pizzakant nu för ett tag sedan, och istä'llet för att äta upp den så gick hon och gömde den i/på hennes sovfilt. Någon som vet varför de gömmer maten ?
Hon är väldigt kräsen i maten annars…
Hon sparar den
Det är helt nartuligt själv kan jag hitta lite allt möjligt mellan våran madraser där går Enja h hamstrar sitt, kan vara ben,brödbit som hon stulit efter dottern gått till skolan eller mattes ena strumpa :) De sparar bra saker till "sämmre tider" som lär aldrig inträffa våra tamhundar eftersom de får maten serverad 
haha okej, har aldrig sett detta förut :P Du verkar vara en kunnig hundmänniska :) Vad ger du de/den för mat ?
Haha min ena gömmer alltid pannkakor när han får. :P Så konstigt för det gör han bara med pannkakor, ingen annan mat.
Hälsningar Olivia
Titta gärna in på min blogg
Gizmo lägger allt på våran matta i vardagsrummet! Leksaker, ben, godis och mat. Värst är det med hans favoritkudde och sen en stor gossedjurs-hund, jag kan lägga in dom i mitt rum 10 ggr/dag, och han följer efter och bär tillbaka dom. Fattar inte hur då dom är lika stora som honom själv..
Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu
#5 Men gud så söt hon är!
Där kan ni inte haft henne länge va? 
Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu
6 nä, där var första dagen här hemma hon släpa på den där pudeln redan då
Hon är 8 v och 1 dag på det kortet 

#1 Minns hundarna var de har sitt gömställe för mat. Då menar jag "vilda" hundar som lever i naturen. #3 Din hund kanskeinte tycker om pannkakor ; D
>>>Malum domesticum<<<
#8 Haha jo, han äter upp dem sen. Kommer ihåg en gång för länge sedan när han gömde pannkakor under handduken som vi då hade som underlägg. Han gick därifrån och kom sedan tillbaka en stund senare och åt upp dem. :P
Hälsningar Olivia
Titta gärna in på min blogg