Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1447 ggr
Fridaaaa
0

28/12 - 11 God dag!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God dag på er!

Hoppas eran jul har varit bra. Och att ni får trevlig på nyårsafton! :)
Själv vaknade jag upp med illamående :( Inte roligt, då jag har spyforbi.
Menmen….
Blir lugn dag, då jag inte kan ut och gå direkt pga illamåendet. Så får bli tomten idag för Lillan men dör hon inte av :)

Ska ni göra idag?

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maja2
0

Gomorron. Jag sitter och sliter mitt hår i förtvivlan. Hundarna tuggade sönder min hörapparat igårkväll….. bara batteriet och några plastsmulor kvar. Det kostar mig 7000 kr som jag inte har. Det här blir ingen rolig dag.

Fridaaaa
0

#1 Ajdå! inte bra :/
Är dem verkligen så dyra? Eller du har någon special? :)

Maja2
0

#2 Ja, det är en special, och om jag varit lite smart skulle jag INTE skrivit sanningen till försäkringsbolaget. Jag tänkte att det kanske gick på hemförsäkringen, men det gjorde det inte när hundarna tuggat sönder. Då får man stå sitt kast.

Fridaaaa
0

#3 Aha okej. Jobbigt :/ Hoppas det löser sig!
Tänk att man får "skit" tillbaka bara för man är ärlig :/

AnneN
1

Frida, du får ta och krya på dig.

Maja, ajdå det lät ju inte alls bra Rynkar på näsan Det är inget som hundens försäkring kan täcka då? Kanske kan vara värt att kolla iallafall.

Sitter och väntar på att en kompis ska komma hem från jobbet så ska vi ut på en liten promenad med våra hundar. Är ledig idag också då chefen på praktiken fortfarande är sjuk och pga vissa regler får en praktikant inte vara ensam på arbetet.
Vill INTE vara ledig!!! Men ska man se det ljusa i saken så får jag ju mer tid till att ta tag i saker här hemma istället (vill inte städa men måste).

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Forest]
0

Maginflensa har jag haft fy det går visst mycket sånt nu så jag hoppas att alla som har det hemma gående håller sin hemma för jag vill verkligen inte sova på toan o spy mellan varven. Hoppas du piggnar till o håll dig borta från folk i 48 tim efter första toabesöket ;)  Fin bild på Lillan :)

1 OJ! Rynkar på näsan Kan man inte köra detta lite på försäkringen uteslut hundarna o säg att du tappa den i en gatubrunn Flört  Jag håller tummarna på att nån ängel hör dig o hjälper dig lite.

Jag själv har vart ute i natt med hundarna Donna behöver gå ut 1 gång man vaknar av pip o sen att hon tvättar mig i örat :) har vart ute o gått med dom Donna har kommit till den ålderna kan man säga att hon hänger på våra längre turer med fast vi går i hennes takt, de går lösa 90% av promenaderna något Enja älskar. Jag passa på att ta lite träning gå sidan med Enja, och sen arbeta ifrån mig mer. Ska snart till jobbet. Hoppas ni får en bra dag.

Fridaaaa
0

#6 Mitt illamående börjar lugna sig, så jag hoppas det inte blir mer än så här… :)
Tack! :)

Maja2
0

#5 Nej, hundarnas försäkring täcker inte sådant.

#6 Hade jag hunnit tänka mer än ett varv, hade jag inte skrivit den rätta orsaken, men nu hann jag ju inte tänka mig för innan jag anmälde det till mitt försäkringsbolag, så jag skrev ju som det var.

TjockaBerta
2

Har tagit det riktigt lugnt. Hund och jag har spelat hundMemory och borstat pälsen. Sen fick jag veta att vi vunnit mat för 1600:-

>>>Malum domesticum<<<

AnneN
0

#9 Grattis till vinsten, man kan få en hel del mat för den summan! Skrattande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Forest]
0

9 WOW grattis :)

TjockaBerta
0

#10, 11 Tack. Det är en otrolig lättnad. Ibland har man tur.

>>>Malum domesticum<<<