Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettallmänt
Läst 1017 ggr
SyntHare
0

Nöjda vovvar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja jag har två nöjda och glada vovvar härhemma! De fick en egen liten "hundafton" i år med massor av klappar.

Hugo fick bland annat en antiglupsk-skål som verkar funka riktigt bra även för honom. Nu behöver han inte få varje måltid i kongen längre Tungan ute Utöver skålen fick han ett stort ben, ett grisöra och en pipleksak i tyg.

Fido fick också en massa godsaker och en ful liten tupp som piper och som båda hundarna blev helt galna i Tungan ute De fula sakerna är tydligen bäst!

Fick din/dina hundar några julklappar i år?

Fridaaaa
0

Lilla fick grisöra.
Sedan fick hon en pipleksak av "hemliga tomten". Det är hon galen i! haha :=D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Forest]
0

Varsin plipleksak roadkill-djur, torkadgodis (stupe) och tuggben. Så de vart glada o jag fick plocka upp tusen små små pappersbitar efter deras paket :)

AnneN
0

Velvet får vänta med sina julklappar tills hennes 2 lösa framtänder dragits, men då kommer hon att få ett stort ben och lite nya leksaker.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anibaz
0

Mina fick varsitt oxben gigant. Har även två märgben med mjukmatsfyllning i frysen som dem ska få på tisdag när min kompis och hennes hund kommer, då vi ska ha ett litet julfirande då också.

fidojunior
0

Mina fick varsitt ben och några hundkorvar. Fido var duktig med att öppna allt medan Junior bara tittade på. :P

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

[Forest]
0

3 sitter de så löst att de måste dras ut?

AnneN
0

#6 Ja tyvärr är de så pass lösa att de inte kan vara kvar, men sitter för fast för att de ska lossna helt själva.

_**/Mvh Anne

[Forest]
0

7 tusan vilken otur, gör de ont oxå för henne när hon äter,busar mm antar att hon inte kör dragkamp?

AnneN
0

#8 Hon är ju sådan som aldrig direkt visar smärta, men hon är lite försiktigare än vanligt med det mesta så gissar att det ömmar lite. Ska ringa och boka tid på tisdag, pratade med veterinären i torsdags och han sa då att det inte var akut utan jag skulle höra av mig efter julhelgen.

_**/Mvh Anne

SyntHare
1

Det låter som om allihopa har fått riktigt fina julklappar i år Skrattande Fast att dra tänder låter ju inte som en alltför skön upplevelse till jul, även om det är nödvändigt… tur att hon får lite tröstklappar senare Glad

Fido verkar tycka att det är allra roligast att öppna paketen, sen bryr han sig inte så mycket vad som är i Tungan ute När han hade öppnat sina hjälpte han även Hugo att slita upp hans julklappar, men han rörde inte det som var i! Hugo firade ju sin första jul i år så han visste väl inte riktigt hur han skulle bära sig åt.