Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettutställning
Läst 4470 ggr
[Empisen]
0

Utställningen i maj.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lite nyfiken på om ni har funderat på att anmäla er till utställningen som ska vara i maj, eller titta på Glad I Uppsala kommer den hålla till, datumet är ännu inte fastställt men det blir eventuellt den 7 maj.

Jag & Hugo har iaf anmält oss! Kommer bli mycket spännande då det är vår första utställning!

Nu är det ju ett tag kvar men ni kanske funderat på det iaf Flört Det är Blandis som arrangerar utställningen.

localoca
0

det är för långt att åka .tycket det är synd att blandis inte gör något neråt landet :( eller högre upp

de hållet bara till i stockholmsområdet (inte längre ner än jönköping) vilket gör att vi som bor i övriga landet inte kan vara med

[Empisen]
0

#1 Jasså, det var ju lite synd… Har inte tänkt på det faktiskt..

localoca
0

2# det komiska är att jag bodde i bålsta innan, när jag skaffade cola. sen gick det åt ******* med den killen så jag fick flytta till skåne igen haha

*redigerat av sajtvärd*

[Forest]
0

2 Emelie framför det 1 säger att det finns många som vill ställa ut men lite långt bort :) Jag hoppas det går bra för Er iaf. Har du tränat honom än? Är ju en tid kvar men är ju bra om han kan gå o stå rätt :)  Ps har ingen aning om hur jack russel ska visas "hur de ska gå" ds

[Empisen]
0

#4 Jodå vi har tränat, går även handler kurs Glad
Men som jag förstått det dömer inte blandis efter rasstandarder utan efter psykisk & fysisk hälsa.

[Forest]
0

5 då kommer det säkert gå kanon bra :) Jag vet inte hur dom dömmer alls på blandis antar det är som du tror. Eftersom det rör sig om blandraser så kan de inte ha standard att gå efter mer än rör sig bra,friska harmoniska hundar :)

[iurochskur]
0

Funderar starkt på att åka på denna…inte så långt från Västerås. Skulle vara spännande och se vad Shanti får för bedömning.

[Empisen]
0

#7 Tycker absolut du ska åka dit! Glad

[Ronon-m]
0

8# Kan du skicka länken om utställningen. Vill ställa min vovve men hittar inte utställningen på blandis :)

[Empisen]
0

#9 Här anmäler du Glad

[Empisen]
0

Glöm inte läsa utställningsreglerna också, finns till vänster på sidan Glad

[Ronon-m]
0

Okej tack! Men hur vet man vart någonstans i enköping eller Björklinge det är någonstans?? :))

[iurochskur]
0

När ska man senast anmäla?

[Empisen]
0

#12 Jag kan tänka mig att man får den informationen i bekräftelsemailet.

#13 Jag vet inte vilket senaste anmälningsdatum är.

[alena]
0

Tycker det ligger lite för långt bort, annars hade jag anmält Azlan.

Varför är det aldrig nån blandis utställning i Hälsingland… eller kanske det var en i Hudiksvall för nåt år sedan, men då passade det inte för oss att åka i samma veva som skolavslutningar  m.m

Skulle vara kul om det anordnades en i Bollnäs tex.

[Forest]
0

Ni som saknar lite utställningar i era län mm varför inte kontakta nu blandis o kolla om de inte har intresse att sprida sig lite mer? Bara ett tips för jag tror ni är ganska många som vill visa hund :)

[Jhillhzan]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag funderar på att ställa min i Maj, och eventuellt längre fram också :)

Jämtlänning
0

kul att ni ska ställa era vovvar! Jag kommer åxå göra det men ska åka från Östersund till uppsala:=) Men det ska bli sååå kul!

localoca
0

16# blandis håller på att ta fram en plan över hur man går till väga med att starta en utsällning. de säger att de inte har tid att arrangera i hela landet :(

Fridaaaa
0

För långt tyvärr :(

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Empisen]
0

Vad roligt att några stycken ska ställa ut iaf! Glad
Med andra ord kommer vi ses där!

delikatess
0

Åh! jag är väldigt sugen på att ställa ut min blandis, blir isåfall våran första utställning också :-)

[Forest]
0

22, lite gammal tråd Flört Men gå in på blandis.se och se om du hittar någon utställning ofta har de ungefär samma datum på utställningarna