Välkommen Donna!
Då vart man lite oplanerat hundägare
. En liten dvärgpudeltik på 5 mån leta efter ett nytt hem där gärna det redan fanns en liten kompis. Hon har vart här sen söndagskväll o allt går bra. Hon är lite tunn och ska gödas upp, förhoppningsvis kommer foderbytet funka tar det lungt med bytet o ger lite varje mål. Hon är annars en glad liten tjej, tycker hon ser ut som ett litet troll :) Enja var väl inte helt överlycklig, men det är helt okej. Donna är en rackare på apa efter storasyster så allt Enja leker med måste vara mycket bättre leksak helt klart fast de får varsin vante verkar Enjas mycket roligare :D De leker bra ute Donna ska jaga Enja men inte tvärtom då blir Donna lite rädd. Sover gör hon och säger till när hon behöver gå ut.
Jag har inte tagit så mycket kort, o ta kort inne på svart hund med trollhuve blir inte bra. Men jag bjuder på en, men denna gör henne inte helt rättvis hon är mycket sötare än på den bilden.
Så charmig hon är
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

Grattis till nykomlingen och lycka till
Grattis!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Men vad kul
grattis till nytillskottet!
Så himla söt hon är.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Tackar :) Hon har haft lite smått otur kan jag säga då hon föddes med felplacerad urinledare opererad för detta och sicktrönkad efter för se att op vart bra. (det vart den oxå) Men läcker lite än därmed får hon sova nattetid med skydd men jag går ut på natten med båda för snabbkissa. Detta kommer förhoppningsvis rätta till sig helt men det kan dröja fram till första löpet. Lite pyssel är det tvätta o smörja, inte så himmla roligt tycker hon men ett ont måste. Vi ser förändrigar på henne varje dag mer pussar o gladare. Skäller o har bra stämma, mer voff än Enja som är lite vassare i sitt skall.
Jag sak försöka ta lite mer bilder på båda ute, men jag har jobbat lite dumt och haft lite fullt upp med ut o in och promenader mm med hundarna. 
Grattis Forest! Hon ser väldigt fin ut. Ska bli roligt att se fler bilder på henne! 
Tackar, ja bilder kommer jag är ledig hela helgen så blir det ut o traska med dom o ta lite kort. Hon bör kunna fastna bra på något av dom iaf
Kan berätta att hon kan inget så jag ska lära henne klicker o köra in hennes namn till att börja med. Mattegris men är duktig på att jag går nu, första dagarna vråla hon ganska så fint var visst inget som hjälpte
Så lite framsteg på den fronten med.
Jätte grattis till nytillskottet ….. så söt så!
Vad roligt med en lillasyster till Enja, är Donna från samma uppfödare? Grattis:)
10 Tackar :) Nej, Donna är inte från samma uppfödare.
Vilken sötnos!
Ser fram emot fler bilder.
Inte jätte bra kort men hon vill vara så nära mig när jag försökte ta kort på helbild :=
12 tackar :)
Hon är jättesöt! Gillar första bilden särskilt mycket
Svarta pudlar är så vackra (även fast Enja också är otroligt fin!)!
18 Tycker Donna ser ut som ett litet troll 
#19, Det gör min vovve med, gillar "trollhundar"
Haha!
Så otroligt söt hon är
Går allt bra?
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
22, Med Enja och henne ja, och förövrigt oxå
Idag är hon dok lite lös i magen så jag får inte ge henne så mycket färskfoder hon stal från Enja igår ganska mycket, åt snabbt så hann inte rikigtigt med att hejda henne. Eller om det är pga ätit något olämpligt ute.
tackar för komplemangerna :)
Grattis! Vad roligt och jätte söt 
Tackar :)
Men vilken sötnos 
//Helene
Medarbetare på Days Of Our Lives
Vilken sötnos hon är med en liten tofs på huvudet.
27 Ja det är den lilla svarta som är nykommlingen 
26, tack nu har jag som du två st som får pudelfnatt 
#28 Dubbelt så kul att kolla på 
//Helene
Medarbetare på Days Of Our Lives