OT - ICA MAXI
Jag var på ICA Maxi idag och köpte en säck Doggy hundmat till min hund.
I kön bakom mig frågade en kvinna mig om jag hade en hund.
Varför skulle jag annars vara att köpa hundmat, eller hur??
Så impulsivt sa jag att nej, jag har inte en hund, jag ska börja på min Purina Diet igen, och att jag förmodligen inte borde det eftersom jag hamnade på sjukhuset sista gången men att jag hade gått ner 25 kilo innan jag vaknade på intensiven med omfattande vård, med massa slangar, nålar och näringslösning i båda armarna.
Jag berättade för henne att det var i egentligen en perfekt kost och allt du behöver göra är ladda dina fickor med Doggy hundmat och helt enkelt äta en eller två varje gång du känner dig hungrig. Maten är klar näringsmässigt så det fungerar bra och jag tänkte försöka igen. (Jag måste nämna att praktiskt taget alla i kön nu lyssnade glatt på min historia.) Skräckslagen frågade hon om jag hamnade på intensivvård, eftersom hundmaten förgiftade mig.
Jag sa till henne nej, jag klev av en trottoarkant för att sniffa en pudel i rumpan och en bil körde på mig. Jag trodde att killen bakom henne skulle få en hjärtattack, han skrattade så mycket.
Tänk på på vad du frågar mig och vara beredd på mitt svar. Jag har all tid i världen att tänka på galna saker att säga ……………………
Nu när du har läst det jag måste erkänna, kopierade jag den från någon annan … dela och göra någon annan glad idag
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Hahahaha, den var bra! 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Åh vad många gånger jag önskat att jag kunnat dra en historia eller skälla tillbaka på folk som skäller på mig… Underbart 
Hakuna matata!
Hahahaha, tack Frida för ett härligt inlägg 
Haha skrattade själv gott när jag hittade det hihi tänkte liva upp lite ;) hehe
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Haha! Påminner så väl om en sen sommarkväll för två år sen, när jag var ute och plockade gräs åt mina marsvin från den lilla parken utanför vårt hus. På gatan bredvid går ett dussin tonårstjejer och en kille i samma ålder. Jag kunde höra hur de fnissade och hade sig på vägen, medan jag stod där med en ICA-påse i handen och fyllde den med gräs.
Plötsligt hörde jag "Asså vad gör den där tjejen egentligen. Hon måste ju inte vara riktigt klok!" säger en av tjejerna. "Äter hon gräs eller vad."
"Nä hon röker det säkert", säger en annan. Och så fnissar de på. Brydde mig inte speciellt mycket om det, tills jag hörde killen viska "Hörni, tycker ni att jag ska gå fram o fråga vad hon håller på med?"
"Nej nej nej!" säger tjejerna och skrattar så högt så det är svårt att undgå att höra det. Han lämnar sin grupp och går långsamt fram till mig, jag var tvungen att tänka ut något bra och det var nu.
"Hörru, du, tjejen", säger han. "Eeeh. Vad gör du?" Han vänder sig bakåt och kollar på en hög av berusade tjejer som inte kan hålla sig för skratt.
Jag vänder mig upp och tittar mot honom, "Jo ska du se. Jag har börjat på en vegetarisk diet, jag kallar den Kanindieten. Den går ut på att äta så mycket från naturen som möjligt, och då köper jag minsann ingenting från ICA, som man kanske kan tro när man tittar på påsen. Nej, jag plockar all min föda själv. Gräs, bark, kvistar, kottar, stenar (bra för matsmältningen vet du!), blommor…. Listan kan göras lång. Just nu håller jag på med en sallad till frukost för imorgon bitti."
Har aldrig känt mig så duktig förut, trodde jag skulle spricka av skratt men ville inte avslöja mig själv utan vände mig ner i marken igen och fortsatte plocka. Har heller aldrig sett en sån häpen min.
5 hahaha :)

#5 hahaha, alltid lika underbart då man lyckas finna de rätta orden så där 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
hahahahaha..ni är ju helt loss! 
:D
HAHAHHAH
den var ju för skön 

Naturdiet! 
>>>Malum domesticum<<<