Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1028 ggr
Fridaaaa
0

25/11 -11 God eftermiddag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag på er!

Har inte varit aktiv här på några dagar för att jag har blivit inringd på jobb nu  3 dagar så har helt enkelt inte haft tid, mn bra med pengar hehe

Ikväll är det fredagsmys i vanlig ordning.
Ska storhandla ikväll inför helgen. Även Lillan får lite fredagsgodis såklart.

Ha en underbar fredag alla underbara medlemmar, Medarbetare och såklart Sajtvärd! :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

AnneN
2

Idag har jag en bra dag men fullt upp Glad

Precis varit och hälsat på i ett stall där jag eventuellt ska börja praktisera, de har lösdrift vilket jag gillar, har mest ponny men även några större hästar, litet och familjärt, jätte trevliga ägare så det känns helt rätt! Ett extra plus är att de sa att jag mer än gärna får ta med hunden dit på dagarna också, så då slipper jag ju skaffa hundvakt.

Nu ska jag snart ställa mig och baka lite för att överraska sambon då han kommer hem, vi firar 5 år tillsammans idag Skrattande Tänk att han stått ut med mig i hela 5 år, kan säga att det nog inte alltid varit det allra lättaste, men han är en underbar, lugn, snäll kille (säger man så om en på 29 år?)

Ikväll blir det beställa hem nån god mat, fika, och bara vara.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Workingdog
0

God natt får väl jag säga då ;)

Idag började vi 9 vid älvsjömässan, för att gå på gymnasiemässan. Vi var där en timme och sen åkte jag och 5 kompisar in till stan och åt kebab till lunch, usch vad mätt man blev!

Kom hem tidigt och gjorde lite ja allt möjligt. Har tittat på Idol och FEL person åkte helt klart ut!!

Men sen har jag även kollat på One Direction dokumentären. Började gråta. Ja jag älskar dom och när Harry börjar gråta pga alla hatmedelanden han har fått pga att hans röst sprack på deras första liveframträdande så grät jag också! Sååååå synd om honom!!

Imorgon blir det gymnasiemässan igen, och på torsdag tävling!

Juste, har lust att typ döda Lexi eller något efter att hon har ätit upp min mobil . .

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

Fridaaaa
0

#1 Stort grattis till er! Skrattande

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Forest]
0

1, Grattis i efterskott på 5årsfirandet :) Hoppas ni fick en fin kväll :)

Jag säger hej på helt fel dag. Själv har jag vart helt off pga magsjuk o feber. Sov en hel natt på toaletten, jag orka inte förflytta mig så mycket so bunkra mig likagärna på toan. Idag är jag feberfri o mår hyffsat. Jag kunde äta lite igår o dricka normalt. Ha en bra Lördag iaf kommer vara lite off även idag ;)