Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettot-off-topic
Läst 1022 ggr
[Forest]
0

Vad önskar du dig i julklapp?

Jag har barn o ofta är det så att man aldrig önskar sig något direkt vi har ofta köpt något gemenamt jag o min man typ ny dvd-spelare, lampa och annat till hemmet.

Men i år har jag faktist 2 saker jag har på min egna önskelista. En sax och en mindre/smidigare trimmer så man kan klippa tassarna lättare.

Enja har på sin önskelista: Ny hundbädd,köttben och leksak.

Har du något på din önskelista?

Workingdog
0

Ja, vad önskar jag mig

Jag önskar mig

Iphone 4 ( min mobil är trasig)

Hörlurar

Trä och metall apporter

Kampleksaker

Pengar!

Hundförarväst

Lydnadskurs med Lexi

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

isafisa
0

Oj..

Sällskapsspel
Mysig filt
Hylla till mina måånga böcker
Yantra-tofflor
Hundböcker av olika slag, ex om spår och lydnadsträning :)

Sen har Nalle önskat sig lite tuggben och mer mjuka leksaker (han slänger de hårda i golvet…), men även lite godis också :P

Sen har vi precis beställt från zooplus.com, massa kattsaker, hundaktiveringssaker (spel m.m.) och så lite till gnagarna här i huset :) Allt som allt blev det saker för 2000.

[Forest]
0

Kom på en till sak vi önskar oss mest jag. Ny soffa eller soffgrupp, men den är inte direkt billig :S

Kickilu
0

Jag önskar mig en ny skön kudde .

[Ronon-m]
0

Videokamera - så jag kan filma hundarna och min systerdotters uppväxt. Hon är 8 månader nu. Jag älskar att ha minnen filmade, det är så roligt att titta på senare.

mobil - min är sönder.

kläder - Stort behov av!

pengar - så jag kan köpa saker på My Dog!

Sophey
0

Jag firar inte jul men jag vill ha…

1. Lugn och ro
  2. En lagenhet
  3. En bra klicker

Jag vill aven att min pappa ska klara sig eller i alla fall att han forsvinner fort sa att han slipper plagas. Jag vill aven ha mina katter och hundar hit till Holland da jag saknar dom otroligt mycket och om jag ska vara lite sjalvisk ska jag nog be pojkvannen om en ny telefon da jag ar sa trott pa denna forbannade iPhone….

Medarbetare på matlust

Anibaz
0

Jag har redan fått en tidig julklapp, fick en iPhone 4 igår. Och så har jag fått 2 veckor i Gran Canaria i Februari, men den resan räknas som både julklapp och present.

Så önskar mig inte så mycket mer, men en förstoring på mig och hundarna att ha på väggen hade inte suttit fel. Glad

SyntHare
0

Jadu, det blir svårare och svårare att komma på vad man önskar sig ju äldre man blir tycker jag Tungan ute Man har ju nästan allt, och har man det inte så köper man det själv! Haha.

Men i år önskar jag mig:
1. En ny matskål till Hugo, en så kallad "anti-glupsk" då han slänger i sig maten.
2. Ett fågelhus till fåglarna i trädgårn.
3. En mysig pläd att burra in sig i under kalla vinterdagar.

Hundarna vill nog ha en ny bädd, ett varsitt gigantiskt hundben och grisöron. Hugo ska nog få ett nytt halsband nu när han har växt till sig lite.

[Vargnatt-]
0

Böcker och pengar är det jag sagt till folk som frågat i år :P

Aramis önskar sig nog något gott att tugga på :)

Anibaz
0

#7 Och hundarna vill nog ha varsin leksak och varsitt stort märgben Skrattande

zoolatri
0

Det finns så mkt jag vill ha!

Av det jag kan komma på nu vill jag ha en klätterställning till katterna, en övervåning till huset, en ny vardagsrumsmatta, en ny fotpall, ett fint gethus, lite goda viner att fylla upp det nu rätt tomma vinstället med, en rastgård till katterna mm mm. Jag begär inte att någon ska ge mig något av detta i julklapp, jag får nog försöka lägga vantarna på det själv med tiden;)

idaah
0

Jag önskar mig:

Ett nytt objektiv till min kamera

Pengar som jag kan köpa tillexempel en helt egen hund

fotoböcker

Glad

Mvh Ida med djuren!

Medarbetare på blandrashundar.ifokus

Bunn
1

Jag önskar att mina nära och kära får vara friska och må bra, att de ska känna sig nöjda och stolta över sig själva och över vad de har och kommer att ådstakomma i och med sina liv. Jag önskar att fler männikor kunda acceptera och respektera att människor är olika både till utseende och sätt att vara. 
Jag önskar att det fanns mer kärlek och harmoni i värden.

För egen del så önskar jag att jag slapp ha så mycket värk hela tiden, att jag fick sova bättre på nätterna, att jag hade mer energi och motivation.

[Forest]
0

13 vilken fin önskan jag hoppas att den slår in, och givetvis att du slipper ha mycket värk.

Bunn
0

#14 Tack snälla! :) Jag hoppas också att önskan slår in och att värken försvann, eller åtminstone blev lite mildare

Fridaaaa
0

Önskar mig:

• Kläder
  • Smink
  • Pengar
  • saker till djuren
  • Nagelförlängning

Och annat smått och gott :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.