God eftermiddag 21/11
God eftermiddag!
Jag har varit i skolan hela dagen, ska snart kolla på Breaking Dawn med min syster, är tvungen att ställa upp för henne eftersom hon tjatat om att vi ska gå i flera månader.
Sen har jag fullt med att förbereda för min födelsedag på onsdag, ska baka bullar och kakor och dessutom pepparkakshus till julloppisen i skolan på lördag. Det är full rulle här alltså!
Ja Godkväll på er!
Har sovit efter att ha jobbat natt…..och skall jobba en natt till…
så önskar alla en fortsatt bra kväll stugorna!

God kväll. Sitter och myser med min lilla Knas ( kanin) som inte låter mig skriva :)
Dagen har spenderats i skolan och lite till i skolan efter, då vi har sååå mycket nu..
v47 ( den här) syslöjdsprov på onsdag och NOdebatt på torsdag
v48 SOprov på tisdag, Matteprov på torsdag, engelskaglosor på onsdag
v.49 Matteprov på torsdag, Svenska Filminlämning på onsdag
v50 Engelskaprov på måndag
sååå inte så roligt med andra ord ;/
#3 har ni prov i syslöjd?! hade aldrig vi, inte en enda gång:P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

#4 ja gud ja, Om vi har.. Det här är vårat andra stora prov den här terminen, men sen har vi haft små praktiska prov också typ hela terminen o.O
#5 Okej vi hade inget sånt. Vi valde vad vi ville sy, och sydda svårare grejer ju högre betyg vi ville ha men hade inga prov eller tester:)

prov hade inte vi heller, men vi fick skriva en avhandling om något material, t.ex. bommull och lämna in.
#7 Inte ens det hade vi :P Vi hade vissa saker vi skulle sy bara, och sedan fick vi sy vad vi ville :P