Bilder på Ozzi
Som vanligt tar du fina bilder
Vad söta han är, tycker ni är även söta ihop 
Jätte fina bilder
Älskar hopp bilden!

#9 Tack så jätte mycket! 
#10 Tack tack! Haha ja jag skrattade en del när jag såg den.. han har lite egen annorlunda stil 
Tack! Ja visst är han 
#14 Åh så fin han var! :)
14 Åh vacker svart katt :) Kom på en sak, du gjorde väl ett DNA test på din hund har du fått svaren än? Och isf putta till din tråd där din hund var med eller snälla starta en tråd+ bild på grabben kan vara roligt o veta vad han hade för raser i sig 
16
nej det har inte kommit ännu. Om du vill veta hur ett testsvar ser ut, så kolla på hundrondellen.se. Vi är 99.99 procent säkra på att han är border collie/newfoundland men det är viktigt att få ett säkert svar, då det finns specifika problem för olika raser, inte minst vad som gäller mat och medicin. Vad gäller maten försöker vi hålla någon slags medellinje - råa kycklingdelar, fläskfärs, nötlever, Jag har tänkt lägga in dna-testet i den tråden eller ny tråd när det kommer. Det kan kanske inspirera någon annan, för det kostar faktiskt hälften så mycket som det gör i England t ex. Det är förstås stor business eftersom hunduppfödare till renrasiga hundar vill bevisa att just deras Valpar är världsarenast