Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1380 ggr
AnneN
0

Go'morron 14/11 -11

Go'morron på er alla hundtokar Skrattande

Konstigt nog så känner jag mig nästan pigg, trots att jag satt uppe allt för länge igår och klev upp tidigt idag (kl 7).

Här i Luleå är det just nu någon enstaka plus grad, men fortfarande ingen snö bara lite frost på marken.

Har absolut inte den blekaste aning om vad jag ska göra idag… eller, jo lite vet jag ju, är dagmatte till lilla yorken Ruffe så blir väl någon promenad med vovvarna som vanligt. Ska även byta spån till alla gerbilerna + totalsanera ena akvariumet för att förhoppningsvis kunna introducera mina nya små gerbilhanar till den vuxna hanen som suttit ensam ett tag.

En av fördelarna med att vara arbetslös är att jag har gott om tid till djuren! Glad

Vad ska ni andra hitta på denna måndag?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Kickilu
0

God morgonGlad

Klockan ringde som vanligt 04.50. Hopp upp ur sängen och upp till stallet för att fodra och ut med hästarna. Sedan hem o kissa hundar, ge dem mat och göra mig själv i ordning. Köra hundarna till dagis för att sedan åka vidare till jobbet. Hade gärna haft lite av din tid, Anne. Myspys att få pyssla med sina godingar även om nu mina vovvar tycker att livet är som bäst när de får åka till dagis som de gör varannan vecka.

Ha en bra dag!

AnneN
0

#1 ja men hur jag än vrider och vänder på saker så har dygnet ändå för få timmar Tungan ute

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Maja2
0

God morgon. Jag är brakförkyld, så det blir endast kortare promenader idag, övrig tid spenderas i soffan.  Några korta träningspass med hundarna inomhus bara …

fridaas
0

Goddag!

Här började vi dagen redan vid 3 i natt, då vi har en hund som är jättedålig i magen och satt sig inne 3ggr mellan 23.45-3.00 i natt. Inte riktigt vad jag hade önskat mig..

Så det har varit att springa ut och in stup i kvarten.

Varje gång man har varit på väg att somna har antingen hunden gnällt eller dottern vart ledsen.

Som tur var tog sambon över vid halv 10, så jag fick sova 4timmar till.

Idag händer det inte så mkt mer än att göra morotspure till hunden och springa ut och in med henne

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Fridaaaa
0

God kväll får väl jag säga då ^^,

Red i förmiddags. Skönt! Frös när jag kom till stallet men sedan värmde solen på bra när jag red ut, så himla gött! Glad

Hunnit med att städa köket, dammsuga 2 rum, moppat 1 rum mm :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Workingdog
0

God kväll!

Svårt att ta sig upp på morgonen idag var det iallfall! Men tillslut lyckades man släpa sig upp. Skridskor idag på idrotten, vilket jag INTE gillar! Måste låna skridskor och finns inga i min storlek, och dom gör ont och jag kan inte åka.. Och kallt. Inte så värst uppskattat från min sida iallafall

Efter skolan fick jag ett sms om att jag fick hämta ut en biljett till Breaking Dawn :D Så jag och en kompis åkte till Sickla och hämtade ut den, hon fick även en också! Så på onsdag kl 3 ser jag filmen :D Näst först med att se den iaf ;) första som går efter nattvisningen. Och helt graits. Ibland ska man ha lite tur! :)

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus