God lördagkväll 29/10 -11
God lördagkväll på alla er :)
Snart ska vi ha lördagsmys här hemma.
Ska se "Så mycket bättre", andra säsongen börjar ikväll kl 20.00 på 1an.
Ikväll är det Thomas Ledins kväll. Spännande :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God kväll!
Hundarna ligger med varsitt märgben, ska snart ta ut dem på en längre sväng då Smilla verkligen piggat på sig och är full med överskottsenergi. Efter promenaden ska jag titta på tv ett tag, sen tänkte jag kolla på några avsnitt Supernatural och The Walking Dead.
Ha en fortsatt trevlig helg!
Sabina
www.anibaz.blogg.se
1 NEEEE sicken liten söt pälsboll till kattunge du har med
Jag är lite trist på hejandet idag. Har jobbat med skallevärkt tur är bara haft bra kunder idag annars hade jag väl tänt till ite väl antar jag
Är tråkig idag, men har en off dag på vara trevlig sprallig o rolig. Hatar ha såna här dagar men 1 gång i mån är jag någ lite så här…. mens för mig är = migrän. Tur är väl det att man har en sprallig o glad liten hund som är go o snäll. Ha det gott alla! 
Just nu sitter jag och kollar på tv (Så mycket bättre) med pojkvän, pappa och hans fru. Samtidigt redigerar jag lite bilder som jag har fotat på Chilli tidigare idag :) Här är en :)
Chilli fick en dusch för lite mindre än 2h sen, så nu är hon ren och fin :D
Mvh Maria - Medarbetare på Bullhundar iFokus.
Blogg om Chilli & Prince Weightpull-träning.
#2 Det är fantastiskt söt kattunge men dessvärre inte min 
Bifogar en bild på mina två pälsbollar 
Sabina
www.anibaz.blogg.se
#3 Lite OT men vad har du för kamera? 
Sabina
www.anibaz.blogg.se
#5 En Canon EOS 500D 
#6 Okej, jag har en 450D 
Sabina
www.anibaz.blogg.se
#7 Nice :) Hade en Nikon som min första systemkamera, trivdes liite bättre med den :P Men måste nog bara lära mig denna lite bättre.
Fotat i RAW, gillar det skarpt :)
#8 Jag hade också Nikon som första! Gillar faktiskt Nikon bättre jag med, haha.
Jaha okej, jag fotar aldrig i RAW. Blir det stor skillnad?
Sabina
www.anibaz.blogg.se
#9 Haha okej :P Kanske blir en Nikon nån gång i framtiden, men har bara haft kameran i lite över 1 år så inte än på ett bra tag ^^
Ja jag tycker att det blir väldigt stor skillnad faktiskt. Lägger in orginalbilden här så kan du kolla.
Det är ju väldigt mycket olika saker man kan påverka när man fotar raw så man kan ju göra samma bild i väldigt många olika varianter. Denna är ganska basic (alltså den jag la in ovan) ;)