Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 952 ggr
Fridaaaa
0

God dag 24/10 -11

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er

Allt bra med er idag?
Jag är själv lite slö idag, tror det är vädret för har hört fler som är trötta och sega idag och det märks på mina djur med.
Ska leverera ett marsvin åt mamma idag, sedan får jag se vad jag orkar göra innan dess hehe sitta här kanske?

Ha en trevlig måndag

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

AnneN
0

Hejsan!

Även jag har en slö dag, men det beror nog mest på att jag somnade en stund på soffan igårkväll och sedan inte kunde sova alls inatt.

Hundarna är bra på att roa sig själva, speciellt nu när de är 2 som kan småbusa lite och reta gallfeber på katterna Tungan ute

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Forest]
0

Go kväll!

Jag har sovit illa i natt 1.5 tim sen jobba ursh när klockan ringde så ville man bara drö över täcket o vända mig om o soooooooova Skäms Skräcken kom när jag såg mig själv i spegeln Tyst Sicka påsar åh vad man vart taggad, stå i butik o se så trött ut sminka över det värsta på med lite ruge så såg man iaf lite piggare ut. Jobba på rätt bra o hade rätt i kassan otroligt huvet hängde med skapligt. Sen hem handla o ut med dottern o Enja som får stå ute o hoppa henne undertiden man snabbhandlar. Hem laga snabbmat glo lite på tvin o sen cycklat lite med Enja, gick mest. Ser nu fram mot klippa ner henne o börja med sele på tjejen.

Jag hoppas att jag somnar tidigt idag för jag tror behöver det :)

Workingdog
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God kväll! Idag var det skola igen -.- efter en veckas PRAO.

Helt okej dag ändå.

Efter skolan tog jag och en kompis Lexi och gick till stallet då hon skulle hämta ett pris. Pex tyckte det var liite läskigt med de stora hästarna, men skötte sig bra ändå :)

Nu ikväll har jag kört ett litet träningspass som jag filmade :)

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus