God förmiddag 16/10 -11
Go dag på er!
Hoppas alla har haft en toppen helg! För det har jag haft. Lite stressig men bra.
Idag blir det lugn dag, orkar inte fara omkring idag ;)
Ska städa upp efter kalas, tur att vi valde engångstallrikar mm så man slipper mycket disk ;)
Ha en toppen söndag!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Go dag alla!
Idag så händer det nog inte så mycket, förutom att vi ska till min ena kusin som redan har haft kalas, och fyllt år (vi kunde inte komma den dagen), så vi ska hem till dem idag. Sen fyller min bror år idag han blir 19 år gammal. Så jag hade tänkt att baka en tårta till han och till min mamma (min mamma fyller år imorron).
Så ha en bra söndag alla, för det tänker jag ha! 
Mvh Ida med djuren!
Medarbetare på blandrashundar.ifokus
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tjo!
Är lite seg från igår
Vi åkte tidigt kl 5:45 farde vi iväg för möta uppfödaren med hundar, Timba/mormor fick följa med våran bil hem medans jag,Emöke,Enja,Chess o Salsa for till Gbg. Enja ställdes ut, vi klara oss o hon fick en 1a men inte mer Med den betyder det att hon är klar, behöver inte mer meriter på utställning :) Jag vart taggad iaf o kommer ställa ut henne själv. Idag står iaf långpromenad på listan o lite tvättning för min del. Annars blir det ganska soft, ska spana på lite kurser som vi skrivit upp oss på o se när dom blir av eller om de blir av
Ha en skön Söndag alla.
Godmorgon säger jag 
Tentapluggandet fortsätter, men vid 16 ska vi iväg på storhundsträff med Nalle :)
Har annars fullt upp här hemma då Nalle vill kissa väääldigt ofta så det är mycket troka kiss och springa i trappor just nu :P
Trevlig söndag på er :)