Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettallmänt
Läst 1282 ggr
isafisa
0

Helt underbart!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Varit på valpkurs (första tillfället) idag och jag är såå lycklig!

För det första skötte sig Nalle exemplariskt, är jätte stolt :D Han brydde sig inte jätte mycket om dom andra valparna och tog kontakt jätte ofta utan problem :) Även när instruktören skulle visa "sitt vid sidan om" så gjorde han precis som han skulle och tog kontakt med henne, jag blev rent utav imponerad av honom!

Visst blev han trött på det hela sista halvtimmen men han är ju trots allt bara 3 månader gammal så man kan ju inte förvänta sig att han ska orka 1,5 timmar i en sån ansträngande miljö (inte annars heller för den delen).

Har sedan tidigare bara gått en kurs med min förra hund, och erfarenheten därifrån var väldigt negativ. Där fick jag knappt någon hjälp med min hund som var jätte stressad och nervig, vilket till slut gjorde att jag inte kände mig välkommen där - det blev jobbigt att gå dit och jag såg absolut inte fram emot det.

Men nu! Nu är jag lycklig, jag känner att jag är välkommen där och jag vet att jag kan få hjälp om det är något som inte funkar. Helt överlycklig är jag :D

isafisa
0

Slänger in lite fler bilder på min söta prins <3

isafisa
0

Gullunge :)

isafisa
0

Och ja.. han älskar att sova/vila :P Därav alla sov-bilder. När han är väl är vaken hinner vi liksom inte fotografera ;)

AnneN
0

Vad kul att du är nöjd med kursen Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

provson
0

Åh vilken raring!

[Forest]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Kul att det gick bra på kursen och att lille Nalle skötte sig så himmla bra :) Ser att han är trött :)