Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1125 ggr
Fridaaaa
0

God dag 8/10 -11

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go dag på er.

Här i Blekinge är det kallt tycker jag. Vet inte riktigt hur kallt, dock inte minusgrader som tur är Flört Jag är dock oerhört lättfrösen av mig hehe
Hela helgen kommer att vara lugn för min del Glad

Blev glad igår, för en av dem jag inte tycker är bra i Idol åkte ut igår, dock blev jag lite "ledsen" för Linni sjöng Chris Medinas "What Are Words" och gjorde det riktigt dåligt, jag som älskar den låten :S

Ha en bra lördag!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Anibaz
0

God dagens!

Kom precis hem efter att ha varit och kollat på lydnadstvälingar här på Skutskärs BK. Var riktigt kallt och blåsigt så blev inte så långvarigt.

Resten av dagen blir lugn, lite trickträning och så.

Maja2
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Goddag Frida, håller med dig om Idol, både gällande den som åkte ut, och hur Linni sjöng sin låt

Vi har superväder här uppe i Västerbotten, på morgonpromenaden idag var det 3 plus. Nu är det 8 grader, klarblå himmel och sol, helt fantastiskt :)

Jag har varit ute och tränat hundarna i lydnad var för sig alla tre, och sen tog vi en timmes promenad. Resten av dagen går i lugnets tecken tror jag :)

Workingdog
0

God dag!

Blev sovmorgon idag, pappa tog ut hundarna imorse.

Har varit ute på en långpromenad nu och snart ska jag köra ett träningspass med lillskiten. Stå med fokus på stadga ska vi fortsätta med, och även introducera apporten. Sen ska vi även börja introducera 2ans fjärr lite. Alltså sitt/ligg.

Imorgon är det tävling, kaninhoppning. Dock är det bara 2 av 6 som följer med. 2 är för unga än så länge, och 2 är fortfarande lättklassade och det är ingen lätt imorgon. Men ska bli roligt att träffa alla igen! Var ett tag sedan sist. Eeh ah eller alltså eh typ 21 september men det är lång tid för mig ;D

och SNART är dom där vassa små sakerna i lillskitens mun ute :D bara några vassa saker kvar nu :D

Hoppas alla får en bra helg!

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus