Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 668 ggr
Fridaaaa
0

God eftermiddag 4 oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go eftermiddag på er!:D

Idag är det härlig dag, solen skiner ute och inte ett moln på himlen på hela dagen.
Har fått upp gardinen i köket och håller på i vardagsrummet. Även hunnit dammsuga 3 av 5 rum, och moppat dem 3 med. Känner mig duktig hihi

Ha en bra tisdag :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Michaela-N
0

God eftermiddag.

Idag är det kanelbullsbakning som gäller! Glad

AnneN
0

Hejsan!

Idag har jag haft en lugn dag fram tills nyss Glad Är ju dagmatte lite då och då till en liten york och han har varit här idag. Men nu är det mer fart här för nu är jag hundvakt till en rottistik på 1 år Skrattande

Ronja kommer att vara här på än så länge obestämd tid då hennes husse råkade ut för en arbetsolycka och ligger på sjukhus med opererad rygg och matte är höggravid och ska föda inom de närmsta 2 veckorna. Då Ronja är en väldigt arbetsvillig unghund som väger nästan lika mycket som sin matte så blev det bestämt att jag ska vara hundvakt för allas säkerhet då matte blev omkulldragen här om dagen vid ett hundmöte.

Ska bli så kul att få pyssla med en hund med mycket arbetsmotor ett tag Skrattande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Fridaaaa
0

#2 Oj. Alllt på samma gång. Tur att du kan ha Ronja då :=)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Forest]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vart vaken ett tag :) Efter morgonpromenaden i samma veva som man lämnar dottern i skolan så la jag ett litet spår. Det fick vila i 10 minuter sen fick enja spåra och avsluta det genom hitta sin frukost ute Cool 

Idag ska vi träna lite vardagslydnad samband med långpromenad men oxå träna inför utställning, hon går som en jakthund lång i kroppen o halsen Tyst Så det blir träning med pipis o träna upp upp upp med nacke o huvet.  Ska annars jobba idag börjar kl 14. 

Utöver detta har jag kommit på att jag köper bara vardagskläder som är bra att ha när man har hund, så nu ska jag väl ta mig i kragen o köpa även lite snyggare kläder framförallt skor. Är det bara jag som köper skor som är sköna o bra att gå i? Ända finskor jag har är "gammla" vissligen håller dom mode än men jösses kan ju vara kul o har årets mode med på fötterna . Flört

Ha det gott alla!