Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettallmänt
Läst 971 ggr
Workingdog
0

2 månader nu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hur kunde jag glömma?

I söndags var det 2 månader sedan. 2 månader sedan jag såg henne sist.

Ja jag har sagt att jag faktiskt tagit det ganska bra. Men hur kan man någonsin komma över det? Kollade på några filmer igår, och det brast. Vid såna tillfällen ångrar jag mig så enormt. Fy vad jag saknar dig!

Även fast vi inte passade så bra ihop, så hade du ändå något speciellt. Något som var så perfekt. Jag saknar din envisa personlighet, din glädje när du sprang upp på berget, som du inte får göra längre. Din gläjde när du kom upp i sängen på kvällarna och bara la dig ner och myste.Dina knäppa påhitt som att bära på en hink så du inte ser vart du går!

Allt det saknar jag, och allt det kommer jag alltid komma ihåg. Det är stunder som nu jag vill ha tillbaka dig! Som jag ångrar mitt beslut. Jag vill bara ha tillbaka min fining, tillbaka den som har gett mig så otroligt mycket glädje, samtidigt som du gav mig gråa hår!

This doesn't mean I don't love everything about you, Sometimes that's not enough. It doesn't mean I couldn’t stick it out a few more years It just means I'm not tough.

Förlåt för att jag skrev, det är absolut inte meningen att jag skrev för att få respons, jag ville bara skriva av mig. Vanligtvis gör det det på word där jag kan spara det, men det krånglar just nu..

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

Alexandra-S
0

Du ska väl verkligen inte be om ursäkt för att du skriver här!

Jag kan inte förstå saknade man kommer ha efter sin bästavän, jag vill inte ens tänka tanken på när det är min tur..
Starkt av dig eftersom det formodligen var för hennes bästa!

Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu

[Forest]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tröstkramar, förstår att det känns tungt. Det känns när jag tittar på bilder på Chanel (som vi fick avliva) o varje kväll säger dottern go natt ¨Chanel det sista hon gör det svider Gråter

Workingdog
0

#1 nu vet inte jag om du vet vad som hände, men hon är iaf fortfarande vid liv. Hon har "bara" flyttat. Mer om mitt beslut och tankar kan du läsa i den här tråden

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

isafisa
0

Kramar till dig. Har själv precis omplacerat min tik, vet hur det gör ont… Och hur man kan ångra sig även om man gjort det enda rätta.

Sophey
0

Jag har sjalv fatt omplacera en hund tidigare, och har precis gjort det det ar verkligen det jobbigaste som finns.

Kramar fyllda med styrka och trost till dig fran mig!

Medarbetare på matlust

Alexandra-S
0

#3 Oj, nej jag trodde du hade avlivat henne. Förstår att det måste vara super jobbigt ändå! Har du träffat henne efteråt?

Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu