Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 947 ggr
[shanti&luna]
0

God morgon 30/9

Idag var det inget kul alls att vakna. Jag hade en tung huvudvärk och en dotter som sov dåligt inatt. Så kl 5-6 väckte hon mig från och till. Hon fick vara hemma idag eftersom hon hade förhöld morgontemp. Troligtvis är hon på väg och bli sjuk igen.

Hundarna fick en tidig morgonpromenad kl 5 imorse, sen blev det en kissvända i trädgården kl. 7. kl. 9.30 ska dom få sin frukost och en långpromenad. Skönt att det är Fredag idag så man kan få ha maken hemma i två dagar.

För övrigt så får jag storbesök i helgen av syster och hennes barn så våra barn ska få leka. 5st barn har vi ihop om man räknar så.

Hoppas ni får en trevlig helg!

/Maria-Shanti & Luna

bambi11
0

skönt! :) jag är också sjuk!

[shanti&luna]
0

#1 Det var ju inget bra. Krya på dig!

bambi11
0

tack!på din dotter med!

[Forest]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Go förmidag!

Här har vi vart ute ett par rundor oxå ska ta långpromenaden innan jag börjar jobba. Har oxå en sjuk dotter :-( börja igårkväll ont i halsen o feber. Hon åker på allt känns det som trist som bara den eftersom man missar lite i skolan, jag ska dit senare o hämnta hem läxorna iaf. Men tror inte att hon kan göra läxor när man är sjuk jag anser iaf inte att man kan kräva det. (fröknarna anser väl det tyvärr men men) Jag ska sätta mig o kolla lite på hemsidor ska köpa en ny karda,klosax och öronrens tycker Enja får ibland lite lortiga öron. Mycket man ska hinna med innan man ska jobba, kväll ska vi se på film och ta lite vin :)

Hoppas ni frå en bra dag :)

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go morron!

1a oktober imorgon,vart har september tagit vägen?
Har träningsvärk i mina armar idag, hjälpte till att flytta får igår, och grindarna mm är tunga! Haha så kan knappt röra armarna ordentligt idag:P
Ska till mina föräldrar imorgon, sedan till smådjursmarknad på söndag :D

Ikväll blir det fredagsmys<3

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

AnneN
0

Goéftermiddag Glad

Vaknade strax före kl 8 av att det plingade på dörren och den som stod där gav sig inte så bara att öppna och se vad de ville… Hoppsan hade ju glömt att jag skulle vara dagmatte idag, tur hon vet att jag kan vara morgontrött Skäms

Idag blir det nog bara lite småpyssel som att tex leta fram Velvewts vaccinationsintyg och ett passande halsband (man får tydligen inte ha sele på tävlingslydnaden). Träna lite moment från lydnadsklass 1 och slappa.

Resten av helgen kommer jag ha fullt upp och inte vara allt för synlig här även om jag nog kikar in lite.

Lördag: Klubbkamp på Hundhuset = tävla i rallylydnad klass 1 & lydnad klass 1.

Söndag: Först ett möte på Hundhuset, sedan ska jag hålla i en träff för stora hundar (över 10kg) och sedan på kvällen är det socialträff, så hela söndagen kommer jag att vara på Hundhuset Skrattande

Önskar er alla en trevlig helg! Nu ska jag ut i solen då den äntligen kikar fram.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Forest]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

6 haha du är för go du tjejen :) tur iaf att hon var envis och stog kvar så du fick vara lite dagmatte :) önskar dig lycka till i helgen och glöm inte ta lite kort lr filma så vi får se hur det går för Er :)

Workingdog
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

god eftermiddag!

Idag blir det träning för Tyras del framförallt! En länkning av klass 1 och nöta lite på några moment.

Nu börjar även nerverna komma fram och jag är grymt nervös inför morgondagens debut. Men om jga lyckas hålla nerverna i styr, och Tyra går som hon har gått på de senaste träningarna så skulle inte ett 1:a pris vara omöjligt att få :) Skönt att det är på hemmklubben iaf!

Annars så händer väl det inte så mycket i helgen :p Ska försöka övertala mamma om att jag får åka på kennelhelgen som är den 15-16 oktober, kostar 500 kr därför har hon varit tveksam. Menmen vi får se :)

Hoppas alla får en trevlig helg!

Själv har man helg på måndag också då det är studiedag :)

Min finaste vän! <3

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus