God morgon 29/9
Halloj alla glada!
Idag ska jag åka till våran privat veterinär för att ge Shanti 1 års sprutan. Undrar om hon kommer vara snäll och lugn. Sist pep hon och var orolig. Hon kanske kommer ihåg veterinären från då hon drog ut tänder på Shanti.
Annars är det en lugn och trevlig dag här hemma.
Önskar alla en mysig Torsdag.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tjo!
idag ska vi gå härlig långpromenad runt en mindre sjö :) Då jag är ledig så ska jag även passa på att träna Enja inför utställning
Den 15/10 ska hon ställas ut o jag hoppas att jag kan följa med. Ser verkligen ifram mot det ska bli så spännande en riktigt utställning. Blir förståss en del lek med tösen och andra vanliga promenader. Har även på listan att städa förådet, mindre kul men det är skönt o ha ordning där ute samt ska utemöblerna upp.
Ha en skön dag alla!
TS hoppas att det går bra med sprutan och att hon inte är så rädd för vetrinären. :)

Goéftermiddag! Jag har precis vaknat efter en sömnlös natt och sömnig morgon.
Idag blir det att träna lite lydnadsmoment och busa med Velvet, inför tävlingarna på lördag 
I övrigt har jag nog inte allt för mycket planerat.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

God eftermiddag!
Har nyss kommit hem från en jobbig dag i skolan.
Men vi har inga läxor kvar! Så det blir till att träna med dom små.
Lexi ska vi fortsätta med lydnadsgrunderna, och Tyra ska jag köra igenom Lk1 då vi ska tävla på lördag (hjälp)
Lite sådär inte hundigt så har vi nu måånga små möss här hemma 
5 st bebbar på 10 dagar och idag födde även en annan hona bebisar. Dock har vi inte velat kolla än så vi vet inte hur många det är. Fler än 5 iaf ;)
Bjuder på en liten bild på dom små :')

#5 hihi ja hon är min favorit med ^^
Gick bra och ta vacc. på Shanti, men hon skrek hjärtskärande.

#7 Skrek hon av Vaccination? 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#8 Ja…mycket jobbigt och höra henne skrika. Men hon glömmer det snart.
4 oj vilka små möss, är några nakna eller får de päls senare? kanske är bara jag som tycker de ser nakna ut pga den pälsade ungen :) Hur som helst sött med smått, de börjar väl röra sig från boet ganska så snabbt för leta mat? Var länge sen jag hade möss,
9 ne stackars liten gumma då vart hon så rädd.
Ge henne en kram från mig o säg att hon var duktig flicka vetrinären är inte så farlig som man tror 

#11 nä dom andra är i princip nakna, Det kallas Fuzzy. Dom får lite päls men inte så mycket :)Jadu när dom börjar röra sig ut ur boet vet jag inte riktigt. Heh kan tänka mig att det är när dom har öppnat ögonen och så, vilket dom inte har ännu :)
Dom nakna kommer väl få den här pälsen ( Pappamus på bilden :) )
12, han var söt tur inte dottern är vaken för då hade jag haft mustjat igen

#11 hihi :)
För övrigt så hade den andra mushonan fött 11 små bebbar, och smååå rosa korvar är det då ;)