Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettvarning-för-oseriösa-personer-i-hundvärlden
Läst 3297 ggr
UlrikaD
2011-05-25 21:47
0

Varning!

För er som säljer hundar via annonssajter. Läs gärna detta.

Vi måste verkligen hjälpas åt att stoppa det här vidriga som pågår.

http://www.expressen.se/nyheter/avslojar/1.1364894/har-erbjuds-expressens-reporter-att-ha-sex-med-en-hund

AnneN
2011-05-25 23:12
0

Gammal artikel, men tyvärr har politikerna av någon konstig anledning inte ännu lyckats införa en lag mot tidelag! Skrikandes Varför kan man ju bara spekulera i…

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[iurochskur]
2011-05-26 17:07
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Fyyyyyyy F*N säger jag bara! Vad vidrigt och grymt. Man ska ALLTID vara vaksam till vem man säljer sitt djur till. Att detta ens fanns i Sverige är hemskt. Hoppas att man får stopp på det innan flera djur traumatiseras. Tvi på såna människor.

[Rocky70]
2011-05-26 19:12
0

#1 Senaste argumentet jag hörde från jordbruksministern var att han inte tyckte att det gick dra gränsen.Den idiotiska kommentaren han fällde var "att om man smeker en tik över spenarna är det då sexuellt ofredande".Den klassen håller våra folkvalda när det gäller lagar för djurenSkrikandesSkrikandes

Vosjes
2011-05-26 19:18
0

Det är hemskt att det finns någonstans över huvud taget. Skrikandes

Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur

Hon&vovvarna
2011-08-31 15:10
0

Fy i hela *********!!!! Må gudarna nacka denna *****!

Kommentaren redigerad av Sajtvärd!

Hund med fart Blandis såklart!!

[Forest]
2011-08-31 17:32
0

Jag har läst denna o jag tjöt då vart så arg tyvärr så blir jag lite hatisk mot männ, men det var även en kvinna om inte fler inblandade dessutom hur funtade ALLA dom är kan man ju undra. Jag skulle gärna träffat dom själv med ett par bekanta o jag kan väl säga att jag hade sett till att de inte kundelappa ihop dom hela heller efter min träff, eftervården kunde jag mer än gärna oxå sköta helt kostnadsfritt…….

Hon&vovvarna
2011-08-31 18:09
0

Ojje förlåt för mitt språk innan! Var bara så chockad! Sak inte hända igen!

Jag hade aldrig hört talas om detta tills nu. Kunde inte ens läsa hela! :( Att dom inte har ont i själen.. Hur fårmår man sig att göra en sånhär sak? Och att repporten kunde stå där och inte göra nåt är för mig en hjärnblödning.

#6 helt klart! Är till och med så du hade kunnat räkna med mig som bekant ;)…..

Hund med fart Blandis såklart!!

AnneN
2011-08-31 19:01
0

#7 Ingen fara, alla kan reagera starkt och tänka lite för snabbt ibland Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Ronon-m]
2011-08-31 20:04
0

Men fy *** va hemskt! Får ju tårar i ögonen av ilska och känner mig så oerhört hjälplös! Gråter

Stakars djur… Gråter

MelindaL
2011-09-26 15:57
0

Klarade inte änns av att läsa allt hur sjuka människaor finns det igentligen?????? Skulle vilja ha deras namn och adress………………….. såna ska *** inte va anonyma blir mer än förbannad av det!!!!! SkrikandesGråter Vet ej vad jag hade gjort om jag hade sett ett djur fara illa dom idioterna som håller på med sånrt här kan ju hålla på med attr förnedra sig själva och varandra istället för dessa stackars oskyldiga djur blir så arg och ledsen…….