Godmorgon 24/9
Halloj!
Idag fick jag sovmorgon och när jag kom ner i köket så hade min man städat där. Underbart!
Vovvarna är utfodrade och har varit på 2 promenader redan. Idag ser vi ut att få soligt höstväder och det gillar jag. Blir nog en tur i skogen senare. Kanske man skulle ta med en svampkorg…har ju kantareller i våran skog.
Hundarna ska tränas idag med.
Hoppas att ni andra får en trevlig dag!
Kram!
P.s Hade en stor aftneblåsa i munnen igår och jag provade ett nytt medel som heter OralMedic. Efter bara en behandling försvann smärtan och jag kan nu äta!
God förmiddag 
Här är det bra väder till & från, ska upp en sväng i skogen lite senare. Skönt att tralla runt i skogen och Lillan springer & strosar själv. Skönt för både henne och mig
Hon älskar att vara i skogen.
TS: Skönt att din sambo hade städat, vilken lyx 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tjo! Skallevärk idag :-C Idag ska jag o dottern åka o grilla det är jobbfest hos en jobbarkompis. Blir himmla roligt o se hur hon bor o alla hennes djur :) Vi kommer åka hem skapligt då de andra dricker o själv jobbar jag imorgon. Enja får vara hemma med husse o blir då själv i 2 tim, vi har redan vart ute o tagit långpromenad träna lite med. Hoppas alla får en skön Lördag :)

Goéftermiddag 
Trött dag idag, gick och la mig efter kl 3 inatt och vaknade vid 7 utan att kunna somna om
Från 9 i morse till strax efter kl 14 har jag och Velvet hållt igång för fullt! Började med ca 1 timmes promenad tillsammans med en vän och hennes hundar ute i skogen, sedan ett par timmar lydnads/pasivitetsträning, hinner inte ens hem med bussen innan nästa vän frågar om jag hänger ut och tränar hund en stund.
Nu sover Velvet som en död i soffan och ser inte ut som hon kommer att röra sig så mycket mer alls idag om hon inte måste och jag känner mig likadan för nu är jag slut i både huvud och kropp. (Skriver jag nått mycket konstigt idag så vet ni varför).
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
God eftermiddag! :)
Idag så har jag inte gjort så mycket förutom att jag, mamma, syrran och en kompis till mig och syrran har varit på hästutställning med min ena häst som fick 40p (guld) och sen fölet som fick 39p (tror jag att det var och silver), så vi är glada :). Ska kanske träna lite med Tuva idag och börja med nya tricks! :)
Jag har också räknat ut att det är 3 hela månader kvar till julafton inte långt nu! 
Men på måndag så ska jag tillbaks till skolan för att min praktik på 6 veckor är slut.
Så ha en bra dag alla!
Mvh Ida med djuren!
Medarbetare på blandrashundar.ifokus
4 Kul när man ställer ut o det går bra :) vad var det för ras din syster har? har själv ställt ut hästar shettisar,halvblod,fjordingar och araber helt klart gilla jag shettisar bäst o visa ´:D
#5 Vi har bara shettisar här hemma! :D
Mvh Ida med djuren!
Medarbetare på blandrashundar.ifokus
6 kul klart min favoritras, härliga ponnys och otroligt söta :)