God dag 25/9

Tar en lugn dag idag, förutom att jag varit och hämtat hem en till gerbil som ska vara sällskap till gerbilen jag fick från min syster för någon vecka sedan. 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God kväll säger jag då!
Idag har jag varit i Västerhaninge och tränat kaniner :) Lilla Sea fick träna för första gången och OJ vad hon imponerade!
Annars har jag pluggat, pluggat och pluggat lite till. Har 3 prov och en redovisning nästa vecka, så ja inte så lugnt med andra ord..
Min lilla tjej som tränar för första gången, dock var hon riktigt trött vilket märks^^

hihi måste bara visa den här videon också. Liten trött tjej efter träningen :')
2 Duktig kanin :) ser att hon kan springa rätt snabbt med, gäller att vara alert själv med dom lägger in växlarna :D
Go kväll.
idag har jag jobbat så tyvärr vart det ingen hundkurs :-( synd eftersom jag har sett fram måt det men ´tyvärr går jobbet lite före kursen. jag fick iaf komma iveckan o köra på banan o träna lite var bra slå en singnal så skulle även kursledaren komma o då får man alla möjliga tips o hjälp :) Enja har fått nöja sig med långpromed imorse på mer än 1 tim och sen när jag kom hem gick vi en 50 min promenad med lek :). Hon har givet vart ute imellan då husse o lillmatte vart hemma. Tränat lite trix och godissök. Jobbar imorgon med men på tisdag åker vi till G-kås hoppas jag kan fynda lite då även till Enja. Enja ska vara hos uppfödaren en natt är det sagt mån-tis hon kommer säkert ha det jätte roligt när hon är där :) Nu ska jag sova ha det gott alla