Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1038 ggr
Fridaaaa
0

God dag 25/9

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Trevlig söndag på er!

Har fotat 2 av mina 5 kaniner idag. Blev även ett par bilder på min kisse som gärna ville undersöka vad jag höll på med hehe
Solen skiner till & från, vilket är skönt Skrattande

Ha en lugn & skön söndag, för det ska jag ha! Tungan ute

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

AnneN
0

Tar en lugn dag idag, förutom att jag varit och hämtat hem en till gerbil som ska vara sällskap till gerbilen jag fick från min syster för någon vecka sedan. Skrattande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Workingdog
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God kväll säger jag då!

Idag har jag varit i Västerhaninge och tränat kaniner :) Lilla Sea fick träna för första gången och OJ vad hon imponerade!

Annars har jag pluggat, pluggat och pluggat lite till. Har 3 prov och en redovisning nästa vecka, så ja inte så lugnt med andra ord..

Min lilla tjej som tränar för första gången, dock var hon riktigt trött vilket märks^^

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

Workingdog
0

hihi måste bara visa den här videon också. Liten trött tjej efter träningen :')

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

[Forest]
0

2 Duktig kanin :) ser att hon kan springa rätt snabbt med, gäller att vara alert själv med dom lägger in växlarna :D

Go kväll.

idag har jag jobbat så tyvärr vart det ingen hundkurs :-( synd eftersom jag har sett fram måt det men ´tyvärr går jobbet lite före kursen. jag fick iaf komma iveckan o köra på banan o träna lite var bra slå en singnal så skulle även kursledaren komma o då får man alla möjliga tips o hjälp :) Enja har fått nöja sig med långpromed imorse på mer än 1 tim och sen när jag kom hem gick vi en 50 min promenad med lek :). Hon har givet vart ute imellan då husse o lillmatte vart hemma. Tränat lite trix och godissök. Jobbar imorgon med men på tisdag åker vi till G-kås hoppas jag kan fynda lite då även till Enja. Enja ska vara hos uppfödaren en natt är det sagt mån-tis hon kommer säkert ha det jätte roligt när hon är där :) Nu ska jag sova ha det gott alla