Din hund :)
Jag tänkte kolla vilka hundraser era hundar är blandade med! skriv vilka raser och lägg gärna ut en bild till så ska jag göra det senare!!
MVH Josefin. Hon som sa att vänner inte växer på träd, ops vars är hundarna?

Har inga blandraser längre men lägger upp på dem jag haft.
Först ut är Rasken, som var min mosters men som bodde hos oss ett bra tag. Gick bort i Dec - 09, 13 år gammal.
Schäfer/St Bernhard
Sabina
www.anibaz.blogg.se
åhh….. så himla söta!! 
#6 Men väldigt busiga! :D
#7 Det kan jag tro!! 

Den är jätte lik min hund! 

#11 Gud sååå fin! =)

#12 Tack 

#14, haha vad söt! Ser ut som en liten Gremlin 
#17 Sååå fina båda två!
Å beklagar :( Förstår saknaden!
Efter Frasse skaffa min familj sig Lufsen som tyvärr bara blev 1 år, Var tvugna att avliva han pga att hans höfter var helkassa (orsaken var att han växte på tok för fort och sedan trodde veterinären att det var ärftligt, varkens mamman,pappan eller dem andra i kullen har/fick problem med höfterna). Avlivades i maj 2010. Han var labrador/border collie
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Så fina hundar alla 4! :D
#23 Sååå fina! :) Å fina namn ;) pappas hund heter bella och våran valp heter Zorro :p
#24 Ja, mitt hjärta klappar lite extra för just "den typen" av hund.

Din Lava blir nog lite lik mina vovvar, fast med mer gul-bruna tecken i ansiktet då. Lustigt att vissa blandraser kan bli så lika varandra trots att de har olika raser i sig. Min Zorro är ju nästan en kopia av min förra hund, fast de bara har schäfer gemensamt.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#11 ja det ska jag
alla andra åhh så fina :D
#25 Ja nu när du säger det så påminner dom lite om varandra :P
Men Lava börjar få ljusare huvud och mer å mer, ska ta en ny bild å lägga upp här så ni får se hur dom har förändrats sen vi fick dom :)
Hon heter Tequila men jag kallar henne Teekan där för heter jag Teekan här! 
#23 Så himla fin! Både hunden och bilden!
#30 Haha åh så söt med ena örat upp :) Hon ser så snäll och go ut tycker jag!
#31 Tack så mycket :) JA hon är världens snällaste tjej :) Och gosig jämfört med brorsan :P

Trots att det har gått 2½ år, så tänker jag på han varje dag.