Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etiketthundfoton-filmklipp
Läst 1099 ggr
[shanti&luna]
0

Egen sovplats+annat

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är mina två tikars sovplats på dagen. Dom älskar att kunna lägga sig under trappen.

[shanti&luna]
0

Sen har jag ordnat så jag fått ett litet kontor hemma…hihi.

[teekan]
0

Fint Glad dina hundar kommer att trivas!!

MVH Josefin. Den som sa att vänner inte växer på träd, oops vars är hundarna?? Glad Lev livet medans det pågår!

[shanti&luna]
0

#2 Ja vi hade ju skrivbordet under trappen förut. Så då blev deras sovplats lite mindre. Det känns skönt att ha fått ordning på deras och min plats.

Tackar!

[teekan]
0

#3 Glad

[Forest]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Skönt att de får ha egen plats :) Vi har datarum det var ett måste för oss datanördar när leta större lägenhet Flört  Erat vart jätte snyggt.

[shanti&luna]
0

#5 Ja det är bra för dom och få ha en alldeles egen hörna. Ska mysa till den ordentligt. Nu har jag satt upp några hjärtan. En namnskylt ska dom få sen med. Kanske någon tygdekor med.

[Forest]
0

6 hundar brukar trivs bra som det är, härtanen vart jätte söt o namnskylt kan göra det hela finare förståss :) men jag kanske skulle ställa en leksakskorg där åt dom så de kan plocka vad de vill. Jag har en korg med ben o en med leksaker som står, alltid roligt o se Enja plocka vad hon vill ha :D Lägg inte ut nån matta för jag kan tänka mig att de tycker det är ganska svalt o skönt där?

Fennec
0

Snyggt!

[shanti&luna]
0

#7 Ville göra det mera tjejjigt. Ja jag har detta under uppbyggnad och jag har saker i hemmet för att greja lite mera idag. En egen korg med saker….det var bra tips. Då blir det som med ungarna och plocka efter dom sen. Hihi

#8 Tack!

[Forest]
0

9, det som är lite roligt är som du säkert kommer märka ang korg med leksaker är att det är som barn. Om man städer deras leksaker så helt plötsligt hittar dom "sina saker", så Ja man får städa efter barn o hund/ar :) En bra sak man kan lära in är städa med sin hund lär den plocka in den saken man säger :) Enja kan bara Boll o pipis då dessa är favvoleksaker Flört

[shanti&luna]
0

Liten fis hund vid trappen. Man ser hur liten hon verkligen är.

[shanti&luna]
0

Lite hem bilder.

[Lava&Zorro]
0

Snyggt! Å väldigt söta hundar :D