Vad kan detta vara..?
tips: klicka på bilden så blir den större.
Har tiken hängande eller stående öron? Tänkte på att du skrev Phalene/papillon tik. Dessa två raser är samma ras, men varianten med hängöron heter Phalene och den med stående heter Papillon.
Ang. vätskan så kan jag bara anta:
Skendräktighet om hon inte varit nära någon hane under löp. Eller så har din tik kanske blivit dräktig?
Juverinflammation kan dom få av skendräktighet och om "tissarna" svullnar och blir hårda kan det bli jobbigt för tiken. I vissa fall krävs galastop. Mer info om det: Galastop
ja nog vet jag också att det är samma ras bara öronen som skiljer. Hennes mamma var renrasig Papillon men min hund blev en Phalene.
Ne ingen hane alls. Så dräktig kan hon inte vara. Dom är mjuka än så länge iallafall.
#3 Verkar hon må bra i övrigt och äter som hon ska och inte blir hängig så tror jag inte att det ska vara nåt bekymmer. Men kontakta veterinär igen om du blir orolig.
Lite mer info om juverinflammation:
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Skendräcktighet kanske hon har haft och då är detta gammal mjölk som kommer ut nu? När löpte hon senast?
Annars har jag ingen aning om vad detta kan vara, tycker 2 har gett bra info och hör annars med vetrinär 
Ja hon löpte i sommras. Jag har pratat med veterinären här i denna skithåla men dom har ju noll koll.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
6 hahah
ring nån annan vetrinär o bara hör vad de tror är hon pigg o glad ja allt som hör till en frisk hund tror jag inte detta är nån fara, men som sagt aldrig sett detta så jag hade ringt en kunnig vetrinär 
Min tik hade samma de kommer ut mjölk när man stimulerar tuttarn vilket händer när man klappar dom över deras små magar. Hon när nog skendräktig och därför droppar de lite mjölk.