God förmiddag 11 september
Idag är ingen bra dag alls för mig. Det är mulet ute och jag mår inget vidare. Trött och har minnesluckor. Mannen gick ut med hundarna igår kväll och en halvtimme efter frågade jag varför han inte gått ut än med hundarna. Då satt jag brevid honom i soffan innan han gick ut. Och idag frågade jag om vart våran minsta tös var eftersom det var så tyst hemma. Ändå hade jag satt på henne jackan en kvart innan och så hade hon gått ut. Blir mörkrädd för mig själv just nu. Det är nog biverkningar av min medicin. Så jag är glad att maken är ledig idag….
TS: Låter inte bra med minnesluckor :/
Jag är bara allmänt glömsk. Kan be sambon att ta ut Lillan på gräset, en halvtimme-timme senare kan jag fråga om man tog ut henne:) Allmänt snurrig är jag nog haha :)
Tråkig dag, tråkigt väder. Ska dock möta upp min pappa & lillasyster och ta lite halm, så jag slipper köra hela vägen till mina föräldrar (han skulle ändå lämna henne för hon skulle ta bussen hem till sitt).
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
TS oj det låter inget vidare att ha så kort närminne :-C hoppas du repar dig.annars för du göra som en ex granne till oss ha en massa små lappar för att minnas "viktigare saker".
Här har det vart bra dag vart nyligen på kurs o det gick bra. Enja är så glad i att dra lite hinder o kör lite själv. Idag var det tunnel körning och 2 olika bord, utöver detta så var det rallylydnas som vi fick prova på hur det kan vara. Efter det så gick vi ner till boxen det är en stor låda som en laburint stora hundar kliver in o genom hålen mendans Enja får hoppa, Swish var hon igenom laburinten. Jätte skönt väderr under eftermidagen 20 grader ända var att det fanns knott o de ska bara äta på mig. Fick lite tips på olika övningar så imorgon ska jag köpa en bra bunke o träna med. Annars är det tvättdag så det har har jag pysslat med idag :)