Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 911 ggr
[nataschaj]
0

7/9 God eftermiddag!

Idag är ja abra så glad! jag och killen ska kolla på en gård!

en stor gård talar vi om. 20 häst boxar. 2 hus. 1 stor garage som 3 lastbilar kan få plats i. 3 bil lyft grej (som man kan byta däck.mecka osv) 1 stor ladgård.

Bad sjö med hopp torn bara 1km från huset som man äger.

hela tomten är inhägnat.

Drömhuset är detta!.

På lördag så kanske vi lägger bud, allt hänmger på killen. (men ja hoppas!)

Annars är de regning tråkig dag.. skall dammsuga moppa lägga in rena disken där de ska vara. Allt innan kl 17.00

Denna kommentar har tagits bort.
Fridaaaa
0

Jag har raderat alla inlägg som inte har med tråden att göra. Så nu håller alla sig till tråden. Påhopp är inte tillåtna och tänk på att hålla god ton

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ts roligt att ni ska skaffa hästgård! Hade jag med gärna velat ha :) Kul att dela dina tankar och idéer :)

Det har varit regnig och tråkig dag idag här med. Solen tittar fram bara då och då.
Jag som skulle plantera jaja :)

Ha en fortsatt bra dag :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[nataschaj]
0

#10 Tack! Ja de ska bli riktigt skoj att få göra en bra insats i hästvärlden om allt går som det ska.

Håller med trist regning dag. Händer inte så mycket förutom att man mötte på en jobbig hund ägare. Men inte första gången!

Anibaz
0

#11 Lycka till på lördag! Hoppas det går vägen för er. Ska bli roligt att höra planerna för gården Glad

Ja jobbiga hundägare växer ju på träd, tyvärr.

[nataschaj]
0

#12 Tack! dock tror ja inte alls de går ivägen, såna saker sker liskom inte för än, men allt hänger på hur många som kmr å hur många som e intresserade och det.

Men ja, ja tror de blir lägenhets liv ett tag till!.

Ja, de är synd när man varnar den andre för att ha sin hund kopplad om den inte vill åka in akut till vet för betsakdor. Tyvärr så fattar inte alla hund ägare, bara för deras hund är snäll betyder de inte att mina gillar den hunden eller så. Men men.