Efterlyses - Benji - Shar-pei/Bulldog!

Hoppas du hittar hans nya ägare och att han har det bra hos dem 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Har du hans chipnr?
Om du vet vad han har för chipnr så kan du leta på jordbruksverkets ägarregistrering på nätet =)
Lycka till!
Jag har tyvärr inte hans chip-nr, tror inte gamla ägaren har det heller. Om han ens är regristerad i Sverige, min hund var det inte.
Men tack, vi får hoppas på ett litet mirakel. =)
Puttar! Kan ju kommit en del nya medlemmar såhär ett år senare. 
hehe, min tanke va gud vad söt, te ja såg nos partiet/käken hehe, men han va otroligt ful söt!.
Har du hans gammla försäkringspapper kvar? om han va chip/id märkt så står det där. Så kan du söka vidare på det.
Men inte säkert nya ägaren vill visa vaft denna bor/ens har reggat han.
Lycka till!.
(kan hålla koll, för de va en ovanlig blandning för min del å se)
#5: Jag har aldrig ägt hunden så har inget Chipnummer, tyvärr har inte förra ägaren kvar det heller och eftersom min hanhund inte blev reggad i Sverige är det mycket möjligt att Benji inte blev det heller.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
6 men han fanns i Sverige ändå och nya köparna var svenskar? Lite kanske din vän kommer ihåg av köparna? Vilken stad, efter namnet osv. Hoppas på napp jag skulle någ sätta ut på blocket o se om nån nappar där :)
#7: Köparna var svenskar som sa sig vara bosatta i Nederländerna men som istället smugglade, åtminstone min hund, in till Sverige. När de sedan ledsnade planerade de att släppa ut min hund på gatan men gav honom istället till en bekant som erbjöd sin hjälp.
Utifrån den bekanta och den första ägaren vet vi att det är samma par som köpte båda hundarna i Nederländerna. Deras bekanta har dock aldrig hört om Benji, så jag vet inte säkert att de också tog honom i Sverige och i så fall här till Göteborg.
Jag har bett honom att fråga paret om Benji men inte fått något svar, om det beror på hans ovilja att fråga eller deras ovilja att svara vet jag inte. Möjligen är de rädda att bli anmälda, vilket jag antar också var skälet till att sätta hunden på gatan.
Om Benji är kvar hos dem tror jag att de är liten chans att få någon kontakt, ungefär lika liten chans som att de svarar på mina frågor. Chansen är väl om han, liksom min hund, fått ett nytt hem och de nya ägarna skulle vilja ha kontakt.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
8 oj det där lät lite små mysko trist läge som hund o hamna hos folk som ska dumpa än lr vad man nu kan tänka sig mer… Hua hoppas allt är bra med honom.
#9: Jag tror/hoppas han har det bra, dels var han en betydligt enklare hund att ha att göra med än min sötnos och dessutom är han en ganska ovanlig blandning, ovanliga blandraser brukar ha lättare att hitta hem även om jag personligen tycker han är fulsöt. :)
Du har dock rätt i att paret som köpte dem verkar allt annat än seriösa, finns många såna hundägare tyvärr.