Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettvalpar-avel
Läst 1696 ggr
[Ronon-m]
0

Schäfervalp!! :D

Hallå alla! Imorgon så ska jag och familjen åka ner till min hundtränare som även har schäferkennel och titta på en liten renrasig schäfertik på 17 veckor!! Det ska bli sååå spännande att se om det klickar, för isåfall så får hon hänga med mig hem och Ozzi kommer isåfall få en kompis :)) Jag berättar imorgon hur det gått och om jag ska köpa henne eller ej! Jag är så nervööös Skrattande

Fridaaaa
0

Så roligt! Lycka till :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

AnneN
0

Håller tummarna för er Skrattande

Vad heter kenneln? *nyfiken*

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Ronon-m]
0

#1 Ja verkligen! Tack!

#2 Tack så mycket! Noordhgården heter den :)

[Forest]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Åh lycka till Skrattande Hoppas det klickar Cool

[Ronon-m]
0

Tack så mycket! Hon kommer inte hänga med hem idag, utan idag ska vi bara titta på henne.. Men jag hoppas verkligen också att  det klickar Skrattande

[Ronon-m]
0

Åh då har jag precis varit och hälsat på lilla valpisen. Hon var sååååå söt.. Det första hon gjorde va att hoppa upp och välta mig, och när hon fått ner mig på marken så pussade hon mig i hela ansiktet. Sen gjorde hon lika dant med mamma och pappa fast hon lyckades inte välta dom för dom var smarta nog att stå upp, haha! Hon heter just nu Indra, och det kommer hon fortsätta göra. Men jag får hem henne på fredag, hur sjutton ska jag kunna vänta så länge? Skrattande

Karmatarerskanise
0

Grattis :) Väntar på bildbomb :)

[Ronon-m]
0

Tack! Ja bilder kommer jag verkligen lägga in, såfort hon kommit hem Skrattande

Glömde tyvärr ta bilder på henne idag :(

Karmatarerskanise
0

Lätt att man glömmer ta bilder eftersom Valpar är så underbara ;)

[Forest]
0

6 låter som lyckad träff :) Det är snart fredag igen jag tycker dagarna går så snabbt. Ser fram mot bilder på tjejen o hon hade ett fint namn med :)

[Ronon-m]
0

#9 jaa jag var helt inne i henne, glömde helt av det :P

#10 det var en jätte lyckad träff! Ja jag hoppas det går fort nu, vill bara ha hem henne! Bilder kommer :D

idaah
0

När får du hem henne? Eller det kanske du har skrivit, isåfall så har jag missat det! Tungan ute

Men en fråga till är det en långhårig schäfer, eller "vanlig" schäfer? :D

Mvh Ida med djuren!

Medarbetare på blandrashundar.ifokus

Karmatarerskanise
0

#12 Fredag :)

[Ronon-m]
0

#12 japp på fredag får jag hem henne :) Hon är en vanlig schäfer :)

Workingdog
0

Ooh gud vad roligt :D Jag väntade också en vecka på att få hem min lilla Lexiskit.

Du måste lägga upp måånga bilder sen :D

Nyfiken, är det en bruks eller exteriöravlad Schäfer? :)

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

[Ronon-m]
0

#15 ja verkligen jätte kul! Ska bli så spännande! Hehe veckan kommer nog gå lååångsamt nu.. Många bilder kommer absolut in :D

Hon är en med blandade gener. Hon är blandad bruks med exteriör. Men hon har fin rygg och är verkligen ingen räka, och temperamentet är jätte fint! Hon har god arbetslust men ändå kommer hon gå fint i utställning :D

Workingdog
0

#16 hihi ja långsamt kommer den nog allt gå :)

Okej :)

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus