Go morron 31 augusti
God morgon på er.
Imorgon är det 1 september = höst.
Trist, sommaren har gått för fort, hösten & vintern går mycket långsammare enligt mig (det är nog för att jag hatar höst & vinter).
Idag kanske jag ska till Hörby & kika på 2 hästar med en. Om hon får tag i personen ifråga som vi ska kolla på hästarna hos (dålig stil av h*n att inte svara).
Ha en bra dag!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Go förmiddag!
Idag ska vi träna lite jag har laddat upp lite godis och Enja vet att det är träningsdags :) Vi har började på ny kurs i söndags så vi fick lite läxa hem. Annars ska jag städa lite och skriva ut ett par bilder, var iväg igår o köpte en fotoskrivare för bra pris gör jätte kort. måste göra lite idag då jag får jobba imorgon och fredag invetering så man får räkna som en tok
Ha en bra dag alla!
TS hopps du får det trevligt och att dom svarar så ni kan ta er en titt på hästarna :)
#1 Tack! Vi får hoppas på det 
Goddag på er!
Blir det till att koka på hästar idag?
Själv ska jag iväg på ansiktsbehandling med mamma nu. Ska bli najs!
Ha en bra dag!
#3 Hon har inte hört av sig ännu, så antagligen inte. Kasst av en som ska sälja hästar att inte höra av sig :/
#4 Ja, dålig stil!
#5 Ja, det blir nog nästa vecka istället, hon försökta ringa h*n igår & idag, så blir nästa vecka vi ska kolla istället.
God kväll!
Idag har jag haft otur. Fingertoppen gick ur led när jag smällde igen en låda i köket. Fick ett jack vid nagelroten med. Så har jag tagit citodon idag för smärtan i ryggen. Dock har jag ut och gått trots smärta. Shanti fick nytt halsband eftersom Luna på nåt vänster fick av Shanti det och så tuggade dom sönder det. Jag var klantig och glömde ta av Shanti halsbandet.
Annars har det varit en bra dag.