hundpromenad el träff i sthlm?
finns det några som vill ses i krokarna runt jakobsberg,järfälla för en träff med hundarna.
går det att få ihop några som vill träffas då å då kan vi ju ha olika aktiviteter och hjälpa varandra med olika träningar el bara ha trevligt å ses.
jag skulle tycka det vore kul med nya hundbekantingar 
ni som vill ses skriv var, när ni kan och vad ni har för hund/ar.
vår är en 8-årig samojed/lh collie/siberian husky tjej som kan umgås med de flesta hundar.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Skulle gärna ses men då jag och min vobbe bor i fruängen kan det bli svårt :/ såg på sl:s hemsida att det blir byte för oss i t-centralen, vilket inte är min hunds favoritställe på denna jord med alla stressade människor som springer omkring;p
Min vovve är en siberian husky+collie/schäfer hane på 6 år.
Om man kan mötas någon annanstans skulle det funka bättre:) Vi kan efter 15 juni och framåt!
Jag kan haka på beroende på veckodag och tid, samt vad vi ska göra. Min tik är såpass osäker på andra hundar att det inte är någon idé för henne att hälsa och ha sig.
Promenad-/träningskompisar är dock alltid välkommet! :)
Bosatt i Sollentuna, så norr om Stockholm är att föredra.
75% dobermann/25% flatcoated retriever, 9-årig tik.
Vänliga hälsningar
Jenny, sajtvärd på Agility iFokus
Driver även bloggen Hundtokiga
har gått på kryckor ett tag. är så gott som återställd å kan återigen gå på promenader.
så säg när ni kan å var.
Fråga inne på Hundar iFokus, där är det några tjejer som beukar ha träningsträffar i Sthlm, dem kanske vill hänga med.
Sabina
www.anibaz.blogg.se
Meen de med rashundar brukar inte vilja vara med de som har sk mindre fina hundar. det är min erfarenhet.
Några av dem har egna blandraser, om det är de du menar med mindre fina hundar?
Sen om dem inte vill umgås med blandrasägare så kan dem ju ta den åsikten och stoppa upp den någonstans 
Sabina
www.anibaz.blogg.se

Dom på hundar iFokus umgås ju med mig ;) haha jag har blandras! Dock vet jag att de flesta är intresserade av just Träningsträffar med seriös träning. Oftast brukar det bli lydnad och kanske något spår. :)
Tror det är flera där som ahr blandraser och alla renrasiga hundägare ser inte blandisar som skit 
har bara haft blandraser i 15år.
de kurser jag gått på via brukshundsklubben där har ingen av våra hundar varit välkomna.
har fått gå via hundens hus och där har ingen diskrimation el särbehandling existerat. alla hundar har haft lika värde.
ämnet håller på att spåra ur nu.
denna diskutionen bör starta i ny tråd för er med det intresset.
ursprungsfrågan kvarstår: vill några vara med på hundträff/promenad?
ni med intresse när kan ni?
var?
tid?
vad vill ni göra?
Såg att det är en gammal tråd men finns intresset kvar?
skulle nämligen gärna träffa lite andra hundar med mina :D
9 vill du höra något roligt? även jag som har nu renrasig ser brukhundsklubbar snett åt varför?! jo jag har ju ingen bruksras :P Man blir utfusen helt, man pratar med en vägg kännds det som, helt onödigt o slänga pengar på såna klubbar. därmed går jag inte heller mer på såna kurser utan jag är med i annan klubb där vi alla är varmtvälkommna o får hjälp om det är så oavsett renrasig lr blandras.