Paddgift
Mitt monster har slickat i sig en padda igen, denna gången blev hon lite värre. Hon dreglade mer och "spottade" massa dregel, såg ut som ngn hade misshandlat henne och tyckte jättemycket synd om sig själv. Allt gick över och hon är helt normal nu, förrutom att idag så kissade hon hemma hos morsan och hennes kiss luktade skitkonstigt. Det luktade som han-kiss, hennes kiss brukar aldrig lukta sådär och hon brukar aldrig kissa inne.
Hon kissade på en matta, och hon har varit kissignödig hemma hos mamma men då har hon alltid bett om att få gå ut så jag är ganska säker att det inte berodde på att mattan var så intressant.
Kan detta bero på förgiftningen? (Två dagar sen.)
(Har bara renrasiga fishundar, men skriver här ändå för jag tycker det är lite trevligare miljö här än på hundar.if) 
kan mkt väl stämma, giftet e inte direkt roligt för en hund att få, se te att hon dricker å "kissar" ut det så.
Ja hon dricker och äter normalt. Får väl gå ut och lukta på hennes kiss sen kanske haha :)

Klart du är välkommen att skriva här även om du har renrasiga hundar 
Att kisset luktar starkt just nu kan bero på paddgiftet, se till att hon dricker ordentligt så att det sköljer ur systemet ordentligt.
Att hon kissade inne kan säkert också vara en effekt av giftet.
Hittade denna hundsportartikel om paddförgiftning.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Tack för länken, ska kika :)