Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1119 ggr
Fridaaaa
0

God dag 20 augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag på er Glad

Härlig med lördag, eller vad tycker ni?
Får se när jag ska gå ut med Lillan, man blåser väl bort haha tur att jag har en stabil hund Flört hehe

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

jesse741
0

Ja det gäller att hålla i hatten här med!

Men mina hundar sover ännu så vi har inte tagit morgonrundan än. Vi ligger/sitter kvar i sängen och myser. Lördagmorgon♥

Ha en skön helg!!

Anibaz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag!

Här spöregnar det, surt.
Om någa timmar kommer det gäster då vi har kräftskiva här idag. Mina älskade Japanese Chin-grabbar kommer också, var längesen jag jämt var hundvakt åt dem.

Smilla och Arach ligger och sover, och jag ska väl börja göra mig iordning snart.

Fortsatt trevlig helg på er allihop!

Får bli en bild på Smilla och hennes kompis Emil Kyss

[Forest]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Bättre sent än aldrig sägs det Flört Jobbade igår + vart barnvakt igår åt grannarna som gifte sig igår. En liten söt flicka på 1 år och en busig 3åring söt han med. Så det vart mys och tack o lov att man har en dotter som gärna leker med mindre barn. Hon har lekt och underhållt pojken som har en vilja som inte ger vika i första taget. Flört Men han var snäll och allt gick oväntat bra. Fick dok gå upp kl 6 med Maja o ge henne lite välling och sen log vi o myste i soffan med Enja, hon somna om i 30 minuter, hann brygga lite kaffe :) Så har man vart igång hela dagen phu man glömmer hur det är med så små barn. Enja skulle igentligen inte vara hemma pga itne gillar mindre barn så mycket hon är osäker men vi valde att ha henne hemma o se till att hon fick vara i fred. Hon passa på att pussa dom lite förståss men hon vill gärna ha sin cirkel fri. Så igår och idag vart det ingen träning dok ska vi åka imorgon till klubben o träna lite med 2 andra :) alltid kul när man tar lite återträff o kan hjälpas åt lite.

Trevliga kort ni bjöd på här har vädret vart bra rena sommaren när jag titta ut igår efter jobbet 17.30 :) Idag har det vart sol sol sol sol sol sol varmt :D