God dag 18 augusti
God dag på er alla!
Snart är det helg, skönt 
Idag ska jag & min pojkvän hälsa på hans morbror & hans barn oc fru, var ett bra tag sedan vi träffade dem. Ska bli roligt.
Ska försöka klura ut hur jag vill ha det i vardagsrummet med, just nu står soffa och fåtöljen mitt i hela rummet haha 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God dagens!
Vilken fin bild på Lillan, Frida! 
Idag är det storstädning på schemat, men jag kan tycka det är helt okej att städa nuförtiden. Förr var det pest och pina men har man två hundar och två katter som gillar att lassa av päls på mina städområden så ser man fram emot att få det rent och snyggt 
Ska skriva ut lite bilder, nykomlingen måste ju få plats på min vägg där jag har bilder på djuren.
Idag har jag haft Arach här i en vecka, och för en vecka sen var han verkligen inte Smillas favorit, men nu låter hon honom ligga på hennes favoritplats. Är så stolt över henne, min finaste prinsessa <3
Sabina
www.anibaz.blogg.se
#1 Tack! Tog jag nu i våras precis när snön hade smält bort 

Kul att dem trivs ihop!:D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God förmiddag, jag vet inte om jag kan kalla det en god fm.
En vän jag trodde var en vän visade sig vara en sån som inte ger tillbaka när man ställer upp så där fick jag en vän mindre. Tur man har några få vänner man alltid kan lita på.
Annars är det en regnig och trist dag. Går nog inte och få tjejerna att fokusera på träning ute på fältet i alla fall.
Blir film och innemys.
Kram

Dagen började med att jag försov mig med ca 5 timmar till ett möte
pga att jag sovit konstigt senaste tiden då jag inte varit helt kry.
Har problem med magen sedan ca 1 månad tillbaka så ringde idag till vårdcentralen där jag fick en akuttid då sköterskan inte alls tyckte om mina symtom… Fick medicin mot illamående och remiss till Sunderbyns sjukhus för att göra en gastroskopi och kolla om jag har magsår 
Sedan väl hemma så var jag redan dyngsur av regnet så passat på att ta ut Velvet på en promenad då hon senaste veckan inte blivit aktiverad så mycket då jag mest bara sovit eller varit totalt orkeslös. Lill gummsan som annars brukar ha väldigt bråttom in från regnet skuttade glatt runt i parken istället 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Idag har varit en helt vanlig dag, fast med lite bättre väder :P. Bino och jag har varit ute och busat och gått långpromenad och bara haft det skönt. Börjar plugga på måndag så vi vilar och gottar oss de sista dagarna nu :). Jag har även ringt folktandvården och kollat priser och bokat tid… Kan väl tillägga att jag undviker tandläkare in i det sista då jag verkligen avskyr att gå dit. Men har haft lite obehag i ett par tänder med en visdomstand som är halvvägs upp så det får vara dags för ett besök nu i nästa vecka….
Och som alla dagar den senaste tiden så är det mycket planering då jag ska flytta hemifrån nu i slutet på augusti/början på september. Så det är mycket koll på IKEA och inköpslistor som ska skrivas, tapeter som ska väljas, saker som ska kollas och packas etc. etc.
Nu ska vi avsluta dagen framför tv:n och bara ha det skönt och njuta av de sista dagarna av sommarlovet.
Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se