Info om min hund!(amstaff)
Hejsan! Jag söker info om min hund, jag fick honom från motala i december, han är ca 3-4 år vad jag har fått reda på, heter Tiger. Vill gärna att vem som helst som vet minsta lilla kan berätta något, syskon, mamma och pappa, när han är född osv allt! vet ingen bakgrund om min fina hund förutom att han har blivit illa behandlad!
Mvh Nathalie
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vet inget om honom, men fin var han :)
Du har ingen kontakt med förra ägaren? Jag tror man kan luska lite så sen finns det även ett knep för hitta andra syskon du tar bort de 3 sista (tor det är de 3 sista) nr i hans chipnr sen tar du på den ras som passar bäst samt ålder. kanske är det nån som har kontakt med uppföddaren eller kan säga vem som är uppfödaren. Annars kan man anonnsera på blocket,eniro mm en liten efterlysning om syskon/uppfödare/info
Himmla söt var han Tiger jag är nästan från Motala men vet inget om honom. Lycka till!

#2 Fast det där med chipnummret fungerar endast om hela kullen chipmärktes samtidigt, men är en bra idé att börja med 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
3 ja det stämmer men man får väl hoppas att uppfödaren chipa alla lr iaf en del va kullen sammtidigt. TS vet du vart uppfödaren fanns? För motala har bara en vetrinärklinik om jag inte minns helt fel kanske kan dom gå genom något register?
Tack så mycket :) han är superfin ja, Jag har ingen aning om uppfödare eller tidigare ägare förutom de jag fick honom av. Dom visste inte så mycket heller, ska kolla upp med veterinärklinik!
GUD vad fin hund! Blev riktigt kär i honom!!!
Lycka till med informationen! :)

Ursäkta att jag stör tråden men han ser ju ut som en liten kines! hihi honom får du ge en stor puss på nosen från mig. Super söt.
Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur
#7 kines? Nakenhunden?Äh verkligen inte (inget otrevligt menat)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Nej, jag menar en asiatisk människa 
Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur
#8 haha tror inte hon menade en nakenhund
Utan just en kines, då hunden på bilden kisar med ögonen.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Jätte fin hund du har deathproof. Hoppas du hittar mer info om din hund.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
#9 Tänkte väl det xD Var därför jag frågade hehe För det kunde ju betyda både hundrasen och människa ;) haha
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Tack för era fina kommentarer alla! :) värmer!
Förlåt om jag drar upp denna tråd, men känns skönt att läsa att han hamnade hos någon som har intresse av att veta mer om honom var rädd för att han skulle hamna i fel hem. Jag tänkte ta hem honom själv ett tag men hade nyfödd bebis och löpande tik då så kände att det skulle vara för mycket! Hoppas allting går bra för er!