Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1010 ggr
Workingdog
0

God kväll 14/8

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God kväll!

Här hemma har det varit fullt upp hela dagen. Ja det blir ju det när man har en liten valp i huset :)

Men var iväg en sväng till en kompis som har 4 veckors kaninbebisar som vi myste med! Är en jättefin kull, dock bara hanar kvar så det blir ingen för mig där ;)

Med lilla Lexi går allt super här hemma! Lyhörd och söker mycket kontakt. Ingen olycka inne inatt och hon väckte mig när hon ville ut :) Duktig liten puppy :)

Hur har eran dag varit? :)

Lilla Lexi som har världens kamplust!

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

AnneN
0

Go´kväll Skrattande

Min dag har varit extremt lugn då jag var på 50års fest igår och är väldigt seg idag trots att jag inte drack så mycket, men å andra sidan så var det över 1½ år sedan jag faktiskt festade sist Tungan ute

Inte blev jag piggare av att vara sömnlös hela natten pga låsning i ryggen som var extremt envis och smärtsam. Så då det väl slutade göra ont så sov jag fram till ca kl 17 Skäms

Nu blir det strax äta middag, sedan slappa resten av kvällen också

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anibaz
0

Gud vad roligt mad valp, och jättesöt är hon!

Själv ligger jag i sängen med en blöt Arach medans Smilla ligger och tuggar ben i sin bädd. Vi kom hem för en liten stund sen efter en promenad med avslutande bad i älven där hundarna jagade änder och levde rövare.

Annars har dagen varit lugn.

Fridaaaa
0

God kväll!

Sitter just nu och lyssnar på marsvinen som kaxar mot varandra hehe
och när pojkvännen spelar tv-spel. Själv har jag ingenting att göra, måste lägga in ren tvätt, men det är ju så tråkigt Flört Ha en fortsatt trevlig kväll alla!:D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Workingdog
0

#2 ja det är så himla roligt! Och hon är världens sötaste!

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

jesse741
0

Har varit en lugna dag här i södern.

Lite tvätt och diskning. Fonzzie har fått rusa av sig för första gången på en vecka(skada klon förra söndagen) och Rusco lunka efter som vanligt.

Sen har jag pysslat om djuren jag passar för tillfälligt, 4 getter och 3 hästar, gosigt.

Blivet bortskämd med middag hos föräldrarna, det tackar man inte nej till.

Nu på eftermiddan har jag bara slappat. Fick lite fint besök av världens goaste 1½ åring ♥ Så då blev det lite bil lek och traktor körning.

En lagom söndag

idaah
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Go kväll

Idag har det inte hänt så mycket, förutom att jag har varit med min bästa kompis. :D

Men just nu så sitter jag bara här vid datorn och tittar lite på blocket och har hittat 2 små söta blandraser och 1 labrador (valpar) som jag vill ha. Men jag vet att jag inte ska ha någon valp just nu men man kan alltid drömma Oskyldig.

Men ni får fortsätta att ha en bra kväll alla! :)

Mvh Ida med djuren!

Medarbetare på blandrashundar.ifokus

[Zorita]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Åh det har varit omkring 40 grader hela helgen här i Spanien, så det har blivit att slappa. Annars får hundarna ont i tassarna =( Seth mådde dåligt då han åt något igår natt när vi var ute på ett fält i månskenet.

Men på kvällen när det blev lite svalt drog alla tre hundarna igång lek medans vi slappade framför film. Nu är det fortfarande så varmt att jag inte är sugen på att sova.

Jag sitter och njuter av tystnaden och funderar på hur jag ska träna Seth imorrn utan hans godis. Han är inte så bra på att jobba för nåt annat, men vi får väl testa eftersom han ska fasta nu. Kanske ska passa på att träna in omvänd lockning med leksak eftersom han brukar vara dålig på det…

Gonatt, nu ska jag väl försöka mig på att sova. Önskar nästan att jag kunde sova på det svala golvet som hundarna Flört Just nu tycker de sängar är överflödiga…